  • 11. Data: 2010-11-20 19:57:30
    Temat: Re: Jakiej marki laptopy
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-11-20, o godz. 08:24:00
    mariusz <e...@w...pl> napisał(a):

    > Doradziłem Asusa koledze i się zepsuł po 2 miesiącach, wtopa więcej
    > nie doradzam kolegom :/ HP kupiony w 2007 roku w Anglii po roku
    > zepsuło się podświetlenie matrycy. Samsung kupiony w Polsce rok temu,
    > na razie nic się nie zepsuło odpukać :)
    >
    > Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród
    > Asus, Samsung, Lenovo.

    Każdy z wymienionych albo pracuje albo pada. Zależy nie od marki a od
    konkretnego egzemplarza. Po prostu zależy jak trafisz.

    Post pisany z HP Compaq 6820s który zaliczył już wymianę matrycy i
    dysku a moduł BT nie chce działać niezależnie od systemu jaki na nim
    akurat działa. Ale ma fajną klawiaturę. ;-)

    Zdrówko

  • 12. Data: 2010-11-20 20:01:26
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-11-20, o godz. 13:37:51
    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma
    > znaczenia, jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej
    > naprawy, to już zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym
    > względem wypada Dell - dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u
    > Ciebie serwisant, naprawia na miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko
    > trwa 1 dzień roboczy. Puki co, nie znam lepszego podejścia do napraw
    > gwarancyjnych.

    Mit z tym serwisantem i naprawą od ręki. Przećwiczone na XPS 1330 -
    okazało się że nie ma szans by dysk wymieniany na gwarancji miał
    preinstalowany system operacyjny. I jak nie ktoś nie zrobił płytek z
    systemem do recovery od razu po zakupie to jedyne co ci zaproponują to
    zakup nowego systemu.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2010-11-22 04:45:42
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze tak:

    > Ale ma fajną klawiaturę. ;-)

    RJ45 po lewej, power po prawej i ma mieć hdmi, ma? :)

    --
    mariusz

  • 14. Data: 2010-11-23 07:15:37
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "jwzw" napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc
    > zapytuję jaka marka jest w miarę bezawaryjna,
    (...)
    Statystyki masz tutaj:
    http://www.x-kom.pl/index.php?news=315

    Samsunga nie ma a jak dla mnie jest świetny.

  • 15. Data: 2010-11-23 13:22:37
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

> [...]
    > preinstalowany system operacyjny. I jak nie ktoś nie zrobił płytek z
    > systemem do recovery od razu po zakupie to jedyne co ci zaproponują to

    Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu,
    żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.

    PZDR
    Shaman

  • 16. Data: 2010-11-23 13:41:34
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-11-23, o godz. 14:22:37
    shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał(a):

    > Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu,
    > żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.

    Zakupiony sprzęt nie miał nośników. Nabywca nie zrobił - mimo zalecenia
    - kopii z partycji narzędziowej. A Dell stwierdził że nie dostarczy
    dysku z systemem ani płyt do instalacji. Zaproponowali tylko zakup
    systemu w normalnej cenie. Wybrnąłem z sytuacji tworząc nośniki z
    innego egzemplarza tego modelu do jakiego miałem odstęp ale niesmak
    pozostał.

    Zdrówko

  • 17. Data: 2010-11-23 21:56:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jwzw" ic6hto$c5l$...@m...internetia.pl

    > Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc zapytuję
    jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej
    > marki serwisy omijać szerokim łukiem?

    Moim zdaniem warto kupować stosunkowo najtańsze i możliwie jak
    najnowocześniejsze, aby były zdatne do użycia także za pół roku. :)

    Moje oczekiwania do domu:

    CPU co najmniej i3
    grafika oddzielna ze swoją pamięcią
    USB 3
    przekątna monitora około 15 cali
    rozdzielczość monitora i karty graficznej 1280 na 800 lub wyższa
    czas pracy na bateriach przynajmniej 0.5 godziny

    i do zabierania ze sobą:

    CPU co najmniej Atom N450
    przekątna monitora około 10 cali
    bardzo jasny monitor
    czas pracy na bateriach przynajmniej 3 godziny.

    Firma? Stosunkowo najtańsza. :) Mam Fujitsu-Siemensa i Acera. I cieszę się.
    Nie mam ani USB 3, ani i3 -- bo kupowałem notebook ponad 2 lata temu.

    Acera widziałem taniego w Biedronce. Nie kupiłem, bo mi nie jest potrzebny,
    ale cenę miał sensowną. :)

    Kupując kilka sztuk, zastanowiłbym się mocno i kupiłbym wszystkie
    identyczne, aby w razie padu któregoś z nich można było go łatwo
    zreperować. Te same procedury serwisowe, te same telefony do serwisu...

    Po gwarancji -- ta sama budowa, więc łatwiej o diagnozę i te same części,
    więc można reperować przekładając części pomiędzy popsutymi komputerami...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'