  • 1. Data: 2010-11-18 20:07:07
    Temat: HDMI
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś mógłby mi objaśnić o co chodzi z tym HDMI?
    w kontekście oglądania filmów z PC na telewizorze...

  • 2. Data: 2010-11-18 22:16:29
    Temat: Re: HDMI
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy Ktoś mógłby mi objaśnić o co chodzi z tym HDMI?
    > w kontekście oglądania filmów z PC na telewizorze...

    Ot taki TV-out ale klasy Mercedesa S-Class w porownaniu do furmanki konnej w postaci
    wczesniejszych TV-outow.

    pozdr.

  • 3. Data: 2010-11-18 22:26:20
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy Ktoś mógłby mi objaśnić o co chodzi z tym HDMI?
    > w kontekście oglądania filmów z PC na telewizorze...

    Najprościej, to masz po prostu jeden kabelek, po którym idzie cyfrowej
    jakości obraz i dźwięk jednocześnie. Bardzo wygodne w przypadku
    połączenia notebooka i telewizora LCD.

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2010-11-18 23:27:15
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 lis 2010 23:26, OMSON pisze:

    > Najprościej, to masz po prostu jeden kabelek, po którym idzie cyfrowej
    > jakości obraz i dźwięk jednocześnie. Bardzo wygodne w przypadku
    > połączenia notebooka i telewizora LCD.

    To ja przy okazji..
    Potrzebuje kupić matce kabelek ok 2m taki bo sobie kablówkę HD
    zainstalowała i dekoderek trzeba połączyć aby te HD uzyskać. Jaki
    kabelek kupić? Bo sqa i po 10zł i tez po 20 i droższe, a właściwie to
    wszędzie to samo piszą, że np najlepiej ekranowane itd.

    A to w ogóle potrzebne w zwykłym lcd full hg?
    - transfer nieskompresowanego video w najwyższej jakości standardzie
    HDMI v1.3b w maksymalnej rozdzielczości 2560x1600p

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-11-19 06:37:29
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-19 00:27, Piotr M pisze:

> [...]
    > kabelek kupić? Bo sqa i po 10zł i tez po 20 i droższe, a właściwie to
    > wszędzie to samo piszą, że np najlepiej ekranowane itd.

    taki żeby miał dobrze połaczone wtyki, żyły niezbyt cienkie i ekrany
    sensowne, z ceny niestety tego nie wywnioskujesz bo koszt produkcjima
    się nijak do ceny sprzedaży, czasem opakowani jest droższe niz kabel w
    środku

    > A to w ogóle potrzebne w zwykłym lcd full hg?

    co dokładnie, kabel ? potrzebny

    > - transfer nieskompresowanego video w najwyższej jakości standardzie
    > HDMI v1.3b w maksymalnej rozdzielczości 2560x1600p

    nooo

  • 6. Data: 2010-11-19 06:40:11
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    > czy Ktoś mógłby mi objaśnić o co chodzi z tym HDMI?
    > w kontekście oglądania filmów z PC na telewizorze...

    w kontekście to kabelek jest, coś co łaczy PC z telewizorem i służy do
    przesłania obazu i dźwieku

  • 7. Data: 2010-11-19 08:20:56
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > kabelek kupić? Bo sqa i po 10zł i tez po 20 i droższe, a właściwie to
    > wszędzie to samo piszą, że np najlepiej ekranowane itd.

    Jak kupisz coś, co ma fi przypominające Twojego małego (bez skojarzeń)
    palca w odpowiednio niskiej cenie - to zrobisz najlepiej. :)
    Tylko zastanów się jaka długość jest rzeczywiście potrzebna, żebyś nie
    przepłacał...

    Pzdr, OMSON

  • 8. Data: 2010-11-19 19:05:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > w kontekście to kabelek jest, coś co łaczy PC z telewizorem i służy do
    > przesłania obazu i dźwieku

    no tyle to ja się domyślałem, ale nie pojmuję jaką rozdzielczość ma ten
    kabelek, ogólnie jak działa na PC... nie mam niestety jeszcze ani karty ani
    telewizora z hdmi stąd pytania.

  • 9. Data: 2010-11-19 19:10:00
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ic6i3m$dbp$1@mx1.internetia.pl...

    > no tyle to ja się domyślałem, ale nie pojmuję jaką rozdzielczość ma ten
    > kabelek, ogólnie jak działa na PC... nie mam niestety jeszcze ani karty
    > ani telewizora z hdmi stąd pytania.

    Dokladnie taka, jaka ustawisz na komputerze.

  • 10. Data: 2010-11-19 19:16:33
    Od: solar <s...@o...pl>

    > no tyle to ja się domyślałem, ale nie pojmuję jaką rozdzielczość ma ten
    > kabelek, ogólnie jak działa na PC... nie mam niestety jeszcze ani karty
    > ani telewizora z hdmi stąd pytania.

    To może:
    Różnica podobna, jak między telewizją HD a zwykłą analogową z kabla
    koncentrycznego.
    Rozdzielczość PAL to 720x576, full HD to 1920×1080.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej