  • 1. Data: 2010-11-18 21:08:09
    Temat: Chciałbym 4 rdzenie na MSI K9N Platinum
    Od: "M" <u...@s...ru>

    Witam.
    Teraz mam Atlona X2 5000+ (Brisbane, 65nm, 2.6G przy 1.15V:-) zimny i 2.8G
    przy 1.4V b.goracy :-(
    Dobry zasiilacz Chiftec 500+ 2x1G DDR2 800 Kingmax w Dual.

    Bawie sie troche MediaCodrem a tam 4 rdzenie to 2x szybciej
    najnowszy bios ....2007:-(
    http://www.msi.com/index.php?func=downloaddetail&typ
    e=bios&maincat_no=1&prod_no=252

    Jaki DZIS mozna wstawic max procesor do tej płyty + i do tych pamieci.

    Dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2010-11-18 21:42:47
    Temat: Re: Chciałbym 4 rdzenie na MSI K9N Platinum
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-11-2010 o 22:08 M napisał na pl.comp.pecet:

    > Jaki DZIS mozna wstawic max procesor do tej p?yty + i do tych pamieci.

    http://www.msi.com/index.php?func=prodcpu2&prod_no=2
    52&maincat_no=1
    Masz przecież obsługę procesorów na stronie MSI. Producentowi
    nie wierzysz? :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 3. Data: 2010-11-20 09:46:46
    Od: "M" <u...@s...ru>

    Masz przecież obsługę procesorów na stronie MSI. Producentowi
    nie wierzysz? :)

    Te prawdopodobnie ? testowali.... nowszych im sie nie chciało...bo po co
    ?... może klient kupi nowa płyte...w koncu AM3 x DDR3 to 3x szybciej :-)

    Kidyś miałem KT133A(max133) nowość ! wtedy + D900 (9x100) popularny proc
    wtedy
    + org bios ! ( max A1000 instrukcja) z tamtych czasow
    wsadzilem eksperymentanie Semprona 2400+ (10x166) poszedl bezproblemowo
    Unknown AMD 1333)
    a po ołówku działa u kupla do tej pory 14cos Mhz x 13.5 ! 19xx MHz :-)

    Moja płyta jest na NForce 5700 Ultra rev A1.

    Ze wzgledu ze 4 rdzeniowe p AMD bywaja w wersji BOX mam problem bezpłatnym
    testowniem.
    Kupie w cimno nowego Phenoma...pech ...sprzedam Allego -150! aktualnie
    jestem fan Intela i poczekam na I 8core:-) w dobrej cenie
    Może Ktos przećwiczył podobny przypadek

  • 4. Data: 2010-11-20 12:13:35
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-11-2010 o 10:46 M napisał na pl.comp.pecet:

    > Masz przecie? obs?uge procesorów na stronie MSI. Producentowi
    > nie wierzysz? :)
    >
    > Te prawdopodobnie ? testowali.... nowszych im sie nie chcia?o...bo po co
    > ?... mo?e klient kupi nowa p?yte...w koncu AM3 x DDR3 to 3x szybciej :-)

    Z tego co mi wiadomo, wcale nie chodzi o "niechciejstwo".
    Po prostu ta płyta posiada za mały BIOS - 4Mb, a do
    obsługi nowych Phenomów potrzeba 8M.
    Płyty, które posiadają taki duży BIOS można przekształcić
    w AM2+ - innych nie.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 5. Data: 2010-11-20 12:33:58
    Od: "M" <u...@s...ru>

[...]

    Wielkie dzięki za tak konkretną odpowiedz.
    Pozdrawiam.