  • 11. Data: 2015-10-18 18:11:05
    Temat: Re: Jakie sprzęgło?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA5377F9E74A3Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A dlaczego posypało się po 60 tysiącach?

    Wygląda na to, że niemiecka technika w brytyjskim wykonaniu tak ma:
    http://www.mini2.com/forum/first-generation-faults-f
    ixes/192345-clutch-problems.html

    > Tak czy siak - nie wiem czy warto oszczedzac na sprzegle i kupowac cos
    > chinszczyzny - pamietaj ze do ceny musisz jeszcze doliczyc nie tak
    > znów
    > mało za robicizne...

    Dwa cytaty w odpowiedzi:

    Chcę firmowe, ale gotów jestem zapłacić więcej, byle było trwałe. Sek w
    tym, że nie wiem które będzie trwałe (poza tym wiem, że nie warto
    kupować oryginału).

    --
    Yogi(n)

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2015-10-18 18:14:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5623a3ff$0$27515$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie pękł docisk w fabrycznym Valeo po 120 kkm. Mechanik nie chciał
    > polecać żadnej marki, ponieważ stracił zaufanie do renomowanych
    > producentów. Mam założone drugie Valeo, ponieważ tylko takie było
    > dostępne w miarę szybko. Na jakimś forum spotkałem się z wyjasnieniem,
    > że "valeo" tłumaczy się na polskie "walnęło". :)
    > Kup markowe, możesz wtedy mieć nadzieję, że wytrzyma następne 60 kkm.

    Może zatem "walnęło", skoro wytrzymuje 120 kkm. Zanim moja góralka tyle
    przejedzie, to auto ulegnie biodegradacji.

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2015-10-18 18:53:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Przecież autor napisał -- w _żony_ aucie. :>

    :)

  • 13. Data: 2015-10-18 18:53:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Yogi(n) y...@k...pl ...

    > Ale może postawię pytanie inaczej: valeo, sachs czy luk (rozpiętość
    > cenowa 400-750) - i związane z tym drugie pytanie, czy to nie bedzie to
    > samo tylko w pudełkach z różnymi napisami? Stówka czy dwie w tę czy
    > tamtą nie ma znaczenia. W wypadku valeo znalazłem dwa różne - może po
    > prostu wziąć to droższe?

    Ja bym wział najtansze z tych.

  • 15. Data: 2015-10-18 19:20:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Yogi(n) pisze tak:

> [...]
    > robocizna i tak wyjdzie najdrożej) - podpowiedzcie, czy wszystkie
    > te firmy robią dokładnie to samo, czy też warto wybrać konkretną -

    Kupiłem rok temu komplet Sachs dwumasa, docisk, tarcza i łożysko Made
    in Slovak Republic i po 10 tys km już cicho terkocze łożysko wyciskowe
    tylko na rozgrzanym silniku tylko przy wciskaniu sprzęgła.

    Jak widzisz markowe niczego nie gwarantuje. Loteria. Jak bedzie się
    pogarszać to zmienię łożysko na SKF. Drugi raz też kupiłbym Sachs (może
    poszukał lepszego kraju produkcji) ew LuK.

    Komplet Sachs z łożyskiem SKF Made in France wytrzymuje już w golfie
    200 tys km od 1999 roku.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 16. Data: 2015-10-18 20:33:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Może zatem "walnęło", skoro wytrzymuje 120 kkm. Zanim moja góralka tyle
    > przejedzie, to auto ulegnie biodegradacji.

    Ja jestem przyzwyczajony, że sprzęgła wytrzymują w okolicach 200 kkm. :))
    Moje walnęło w ten sposób, że okładzina była jeszcze w porządku, a pękło
    jedno z ramion słoneczka w docisku. Nie można było wrzucic biegu na postoju,
    w czasie jazdy biegi zmieniało sie normalnie. Synchronizatory w skrzyni
    niwelowały niewyłączające się do końca sprzęgło.
    Teraz bym szukał LuK-a, bo podobno nawet Sachs zszedł na psy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-10-18 22:03:30
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-10-18 o 13:22, quent pisze:

    > Polecam sklep http://pro-choice.pl/ ze szczecina. Kupowałem u nich
    > sprzęgło Sachs-a ostatnio do Sharana.
    > Pewny dostawca, części jak najbardziej oryginalne Sachs.

    Dziękujemy za tę ZUPEŁNIE nienachalną reklamę :)

  • 18. Data: 2015-10-18 22:56:00
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Scobowski" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękujemy za tę ZUPEŁNIE nienachalną reklamę :)

    Po wpisaniu w ichnią wyszukiwarkę "sprzęgło" wyświetlają się cztery
    oferty ;-), ople, volkswageny itp.

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2015-10-19 11:29:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-10-18 22:56, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Scobowski" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Po wpisaniu w ichnią wyszukiwarkę "sprzęgło" wyświetlają się cztery
    > oferty ;-), ople, volkswageny itp.

    Nie no mnie tam lata gdzie sobie kupisz.
    Na grupie same Scherloki węszące wszędzie spisek.
    Żałosne

  • 20. Data: 2015-10-19 16:28:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Nie no mnie tam lata gdzie sobie kupisz.
    > Na grupie same Scherloki węszące wszędzie spisek.

    Ale ja nie twierdzę, że jesteś ich "specem" od marketingu. Po prostu
    oferta jest tak uboga, że nie ma z czego wybierać.

    > Żałosne

    No właśnie.

    --
    Yogi(n)