  • Data: 2012-10-19 23:57:09
    Temat: Jakie opinie o Zafirze B?
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Aktualne auto mi się właśnie posypało i szukam czegoś. Od jakiegoś czasu
    się na to przygotowywałem i planowałem coś tańszego, ale znajomy pokazał
    mi swoją Zafirę B z 2007r 1.9 CDTI 150KM z DPF.

    I generalnie auto bardzo mi się spodobało. Ale zupełnie nie wiem jak z
    kosztami eksploatacji tego. Zobaczyłem z komputera, że spalanie po
    mieście 10,5-11,5l / na trasie 6,0-7,0l; Trochę sporo na miasto, ale...

    Z tego co jest w nim do zdobienia, to czujnik temperatury spalania przed
    albo za DPF ~700zł + wygląda na to, że ładowanie może już zaczynać kuleć
    - nie znam ewentualnych kosztów naprawy. No i ten egzemplarz jest z DPF.

    Jakie są typowe awarie w tych samochodach, ile wytrzymują silniki?
    Jeżeli faktycznie poza tym co wymieniłem zadbany (zrobię przegląd gdybym
    się przymierzał), to wart jest tych 27-28 tys? Auto ma przejechane 105 tys.

    --
    Mateusz Bogusz