    From: raviz <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Jakie akku AA
    Date: Mon, 16 Nov 2009 11:54:01 +0100

    Witam
    Od pewnego czasu przerabiam rozne akku AA, mam Philipsy, Cameliony i
    Energizery. Uzywam ladowarki BC-900. Poczatkowo wszystkie ladowaly sie
    bez problemow. Po pewnym czasie ladowarka przestala rozpoznawac niektore
    z Camelionow i Philipsow. Wiecie czym to jest spowodowane? Co ciekawe z
    10 Energizerow nadal wszystkie sa rozpoznawane. Wazny jest dla mnie
    rowniez rozmiar baterii bo jak juz wczesniej sie przekonalem AA drugiemu
    AA nierowny. Czasami roznice w wielkosci sa na tyle spore, ze do
    niektorych urzadzen poprostu nie wejda lub trzeba je wciskac na sile
    ryzykujac uszkodzenie stykow. Energizery 2500 ponownie sa ok, reszta roznie.
    Jak Waszym zdaniem wypadaja w tym zestawieniu SANYO ENELOOP a moze
    jeszcze inny typ jest wart rozwazenia?
    Pozdrawiam.....Rafal