  • 41. Data: 2010-07-24 15:13:08
    Temat: Re: Jaki telefon wybrać ?.
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-24 13:45, J.F. pisze:

    > Ale sms mozesz wyslac zeby dla celow testowych zrobila pare zdjec
    > jednym i drugim naraz :-)

    Obawiam się, że musiałbym wysłać nie tylko SMSa, ale również swój telefon :D

  • 42. Data: 2010-07-24 17:23:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > wiele, a wrecz prawie wszystkie kompatky tez tego nie potrafia,
    > a wielu amatorow nie potrafi tego wykorzystac, nawet jak sprzet
    > pozwala. A i tak zdjecia znacznie lepsze niz telefonem robia.

    > A ile ma gier ? I czy jego przegladarka internetu obsluguje java
    > skripty, java aplety, flash i activeX ? :-P
    >
    > J.

    niema gier i nie obsługuje activeX. niemniej jednak mam kompakta wartego
    może 150zł, i jako takie zdjęcia robi, a moze lepiej bedzie powiedzieć
    ze robi takie zdjęcia jakie ja chce.

    PRzy okazji jakie urządzenie nie mające windowsa xp, obsługuje activeX?
    (na serio pytam)

    ToMasz

  • 43. Data: 2010-07-25 12:48:32
    Od: z <z...@g...pl>

  • 44. Data: 2010-07-25 13:03:07
    Od: z <z...@g...pl>

    ToMasz pisze:

    > niema gier i nie obsługuje activeX. niemniej jednak mam kompakta wartego
    > może 150zł, i jako takie zdjęcia robi, a moze lepiej bedzie powiedzieć
    > ze robi takie zdjęcia jakie ja chce.

    No właśnie. Te wszystkie porównania nie mają sensu.
    K800 robi zdjęcia takie jak chcę. (kto widział ten wie że nie jest to
    badziewie). No może prawie ale zainwestowanie paru stówek i posiadanie
    dodatkowego urządzenia mnie nie przekonuje.
    Przyjmijmy do wiadomości że taki target istnieje i naprawdę korzysta z
    takiego sprzętu.
    Foto, mp3, radio, tel., długo trzymająca bateria, buzik i reszta w
    telefonie a www i e-mail w laptopie-blaszaku.

  • 45. Data: 2010-07-26 13:16:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w
    W dniu 2010-07-24 14:19, J.F. pisze:
    > Przydaloby sie jakies drugie takie zrobione prawdziwym aparatem
    > , ale spojrz na to dokladnie:
    > -ostrosc nie wiadomo gdzie .. nigdzie ?
    > -na betonowej kostce widac takie delikatne prazki,
    > -piasek z rogu - wszystkie szczegoly sie zgubily.
    >
    > Mam wrazenie ze to nie tyle kamera winna, co algorytm kompresji.
    > Ale moze ma takie szumy ze lepiej sie nie da :-)

    >Ja tam nie wiem, nie znam się, ale za to Ty jesteś fachowcem od
    >fotografii jak widzę :-)

    Fachowcem nie, ale widze czego na tym zdjeciu nie widze :-)

    Pozostaje pytanie czy prawdziwy aparat w tych warunkach dal by
    sobie rade lepiej.

    J.

  • 46. Data: 2010-07-27 18:44:46
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "WW" <w...@v...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Chodzi mi o telefon jednobryłowy, a więc bez wysuwanych klawiatur czy klapek i
    > z dobrym aparatem foto.
    > Inne bajery typu muzyki czy internetu mnie nie interesują.
    >

    > Co byście radzili?

    ani razu w watku nie padla, a fajna chociaz stara konstrukcja
    nokia N82
    jej zasadniczym minusem jest klawiatura, za to zdjecia robi znakomite
    (jak na komorke oczywiscie)
    niestety ma tez nieciekawy i ciagle pogorszajacy sie stosunek fajnosci
    do ceny, bo z nowych to mozna znalezc tylko jakies resztki za duze pieniadze