  • 31. Data: 2010-07-24 07:25:40
    Temat: Re: Jaki telefon wybrać ?.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Jul 2010 14:21:36 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
    >Sony DSC-S930 vs HTC Desire. Wygrywa Desire i to nie tylko w warunkach
    >dobrego oświetlenia.

    Mozna prosic o pare przykladowych fotek zrobionych oboma naraz ?

    J.

  • 32. Data: 2010-07-24 07:27:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Jul 2010 19:09:47 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
    >A ja nie :) Bo za 500zł samodzielny aparat znajdę lepszy, a "do 2000zł" to
    >już jakieś lustrerko albo EVIL by się znalazł :)

    Ale 2000 na tragarza nie starczy, bo lusterko do kieszeni nie wejdzie
    :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-07-24 08:24:32
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-23 19:38, Animka wrote:

    > Bez lampy błyskowej wieczorem, bez oświetlenia.

    Autoportret! Nareszcie!

    I udowodniłaś, że aparat w telefonie to zabawka.
    Ale nie da się ukryć, że najlepsze zdjęcia robi ... fotograf.
    Aparat może tylko je ulepszyć lub pogorszyć. ;-)

    TG

  • 34. Data: 2010-07-24 09:51:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-24 09:18, J.F. pisze:

    > Wieczorem, wieczorem, ale jak widac slonce swieci.

    To było w godzinach 18-19, czyli jednak już wieczorem :-)
    Słońce jeszcze było.

    > A i tak swietnie wyszlo, jak na tak niefachowo [pod slonce] zrobione
    > :-)
    >
    > A moze i fachowo zrobione, bo moj K550 ma znacznie gorsza kamere,
    > przynajmniej tak mi sie wydaje - bo gubi szczegoly.
    > A ten kto wie czy nie ma takiej samej kamery, ale brak szczegolow na
    > tym zdjeciu juz tak nie razi.

    A tu jeszcze inne zdjęcie z tego telefonu:
    http://img815.imageshack.us/f/52956349.jpg/
    http://img815.imageshack.us/f/52956349.jpg/

    --
    animka

  • 35. Data: 2010-07-24 09:56:24
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

  • 36. Data: 2010-07-24 09:57:20
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał

    > Taki gieroj?
    > To wskaż no jakiś aparat fotograficzny dostępny w sprzedaży (nowy) i telefon,
    > by aparat robił gorsze zdjęcia od telefonu?
    >
    > Niedawno kupowałem dziecku aparat i komórkę
    > Zdjęcia z telefonu to porażka względem idiotencamery

    Mam prośbę, nie ośmieszaj się więcej.

  • 37. Data: 2010-07-24 11:00:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-24 09:25, J.F. pisze:

    > Mozna prosic o pare przykladowych fotek zrobionych oboma naraz ?

    Niestety nie można, bo córka jest na wakacjach, najwcześniej szansę na
    parę takich porównawczych fotek będę miał we wrześniu :)

  • 38. Data: 2010-07-24 11:45:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Jul 2010 13:00:53 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

    >Niestety nie można, bo córka jest na wakacjach, najwcześniej szansę na
    >parę takich porównawczych fotek będę miał we wrześniu :)

    Ale sms mozesz wyslac zeby dla celow testowych zrobila pare zdjec
    jednym i drugim naraz :-)

    J.

  • 39. Data: 2010-07-24 12:19:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Jul 2010 11:56:24 +0200, Animka wrote:

    >A tu jeszcze inne zdjęcie z tego telefonu:
    >http://img815.imageshack.us/f/52956349.jpg/

    Rozumiem ze nieedytowane, prosto z aparatu ?

    Przydaloby sie jakies drugie takie zrobione prawdziwym aparatem, ale
    spojrz na to dokladnie:

    -ostrosc nie wiadomo gdzie .. nigdzie ?
    -na betonowej kostce widac takie delikatne prazki,
    -piasek z rogu - wszystkie szczegoly sie zgubily.

    Mam wrazenie ze to nie tyle kamera winna, co algorytm kompresji.
    Ale moze ma takie szumy ze lepiej sie nie da :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-07-24 13:06:22
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-24 14:19, J.F. pisze:

    > Rozumiem ze nieedytowane, prosto z aparatu ?

    Tak.

    > Przydaloby sie jakies drugie takie zrobione prawdziwym aparatem

    Mój prawdziwy aparat robi gorsze zdjecia niż telefon i leży sobie gdzieś
    tam w szufladzie.

> [...]
    >
    > Mam wrazenie ze to nie tyle kamera winna, co algorytm kompresji.
    > Ale moze ma takie szumy ze lepiej sie nie da :-)

    Ja tam nie wiem, nie znam się, ale za to Ty jesteś fachowcem od
    fotografii jak widzę :-)

    --
    animka