  • 1. Data: 2010-07-22 23:39:41
    Temat: Klasyczny problem: co kupić?
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    Chcę kupić nowy telefon na allegro (może być od producenta). Cena do
    400 zł.

    musi:
    - być funkcjonalny
    - mieć dobrą baterię
    - mieć wygodną klawiaturę
    - mieć javę

    byłoby miło, gdyby:
    - miał qwerty
    - miał dobry aparat

    nie musi:
    - mieć odtwarzacza mp3, radia, wifi, nawigacji

    nie ma prawa:
    - mieć jakiegoś dziwnego systemu operacyjnego (typu symbian czy inny
    zamuł)
    - być dotykowy
    - być jakiejś egzotycznej firmy typu myphone czy jakiś chiński noname
    - być sony ericssonem, lg bądź motorolą

    Bardzo podobają mi się nokia 6303i i c3 (tą pierwszą znam dość dobrze,
    od tej drugiej odpycha mnie cena, zwłaszcza, że w orange jest za 1zł
    przy przeciętnym abo, więc ktoś tu za bardzo się ceni). Jakieś
    sugestie oparte na własnych doświadczeniach z telefonami?
    -

  • 2. Data: 2010-07-22 23:40:26
    Temat: Re: Klasyczny problem: co kupić?
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    On Jul 23, 1:39 am, akulowatosc <a...@g...com> wrote:
    > może być od producenta

    oczywiście miało być "od operatora"

  • 3. Data: 2010-07-23 04:38:08
    Od: AL <a...@s...tam>

    akulowatosc pisze:
> [...]
    > przy przeciętnym abo, więc ktoś tu za bardzo się ceni). Jakieś
    > sugestie oparte na własnych doświadczeniach z telefonami?

    a co powiesz o nokii7230 ?
    (nie ma qwerty, ale ma wygodna klawiature - chowana, bateria
    nienajgorsza, aparat jak na nokie tez, jave zaposiadowuje)

    cenowo nowy jest w okolicach 400 i ponizej (na serwisach aukcyjnych).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-07-23 07:00:41
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Może akulowatosc trolluje, a może i nie... Ale informuje :
    > Chcę kupić nowy telefon na allegro (może być od producenta). Cena do
    > 400 zł.

    Może dorzuć 140zł i kup nokię C3?

    Sławek
    --
    ________ Q:How many firemen does it take to change a light bulb?
    _/ __/ __/ A:Four - one to change the bulb and three to cut a hole in the roof.

  • 5. Data: 2010-07-23 09:10:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "akulowatosc" <a...@g...com> napisał
    >Chcę kupić nowy telefon na allegro (może być od producenta). Cena
    >do
    >400 zł.
    >musi:
    >- być funkcjonalny
    >- mieć dobrą baterię
    >- mieć wygodną klawiaturę
    >- mieć javę

    Jesli z ta bateria nie masz przesadnych wymagan, to niestety -
    setki takich produktow sa :-)

    >byłoby miło, gdyby:
    >- miał qwerty

    Obejrzyj sobie samsung B3210 zwany tez Corby_TXT,
    http://allegro.pl/item1160592094_nowy_samsung_b3210_
    corby_txt_gw24mc_sklep_warszawa.html

    oraz B3410

    >nie musi:
    >- mieć odtwarzacza mp3

    Takich nie robia :-)

    Kiedys docenisz .. i tu mozna pochwalic nokie, za rozsadne wtyki.

    >nie ma prawa:
    >- być sony ericssonem, lg bądź motorolą

    Czemu nie ? SE bardzo lubie, za mozliwosci, przejrzystosc obslugi,
    wielozadaniowa jave ..

    J.

  • 6. Data: 2010-07-23 20:08:01
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    Dzięki za cenne rady, odpowiem wszystkim w jednym poście:

    AL:
    7230 wygląda ciekawie będę musiał ją zobaczyć na żywo, żeby ocenić
    rozdzielczość i głębię kolorów wyświetlacza (nie ukrywam, że to dla
    mnie dość ważne) a także sprawdzić czy wygodnie mi się pisze na tej
    klawiaturze moimi grubiańskimi łapami. Jeśli mi się spodoba i go kupię
    to masz browara na jastawiam.pl

    Sławomir Szczyrba:
    > Może dorzuć 140zł i kup nokię C3?
    Ten teflon góra za miesiąc będzie koszłował ~300-400 złotych, po
    prostu to nowość na rynku (póki co orange ma wyłączność) i ludzie
    zwariowali rzucając na allegro ceny porównywalne ze sklepowymi (via
    ceneo). Poczekam chwilę, zobaczymy, jeszcze stestuję moje kanały bo
    mam paru znajomych w komisach.

    J.F.:
    Przede wszystkim chodzi mi o wygodną klawiaturę. Ze względu na
    wykonywaną pracę (i szczeniacki wiek) kontaktuję się ze znajomymi
    głównie przez smsy, więc wygoda przede wszystkim.

    Corby_TXT bardzo mi się nie podoba wizualnie a także od strony użytych
    materiałów. No i z c3 nie może się równać jeśli chodzi o parametry. Z
    kolei b3410 odpada bo nie ufam sliderom samsunga, zbyt wielu moim
    znajomym padały stosunkowo szybko taśmy, może coś się zmieniło, ale
    niesmak pozostał.

    Odtwarzacza w telefonie nie chcę bo do muzyki mam osobne urządzenie,
    którego rozładowana bateria nie odetnie mnie od świata (jedynie od
    świata muzyki). Co do obsługi plików mp3 - nie mam nic przeciwko, żeby
    ustawić sobie empetróję jako dzwonek (i tak jakieś ring-ring, nie
    cierpię piosenek na dzwonkach), chodzi mi o to, że nie potrzebuję
    jakiegoś kombajnu z przyciskami do sterowania muzyką, potężnego
    systemu zarządzania i katalogowania plików muzycznych czy podcastów
    itp bo i tak tego nie używam.

    A SE nie lubię bo miałem kiedyś i mi się nie podobało. Przede
    wszystkim nie lubię tej firmy za sposób nawigowania po menu (osobny
    przycisk tylko do cofania i kasowania znaków/plików) a także za
    debilne, niestandardowe złącza słuchawek/ładowarki/kabla usb

    Może trochę jaśniej o moich wymaganiach. Telefonu używam do:
    - sporadycznych rozmów
    - trzaskania miliardów smsów
    - grania w icy tower
    - okazjonalnego sprawdzania poczty aplikacją gmaila
    - sporadycznego pstrykania fotek jakichś bzdur

    Przy baterii chodzi mi o to, żeby wytrzymała kilka godzin grania i
    pisania smsów (mam nudną pracę)