  • 1. Data: 2010-07-23 05:49:07
    Temat: Karta pre-paid a dane osobowe
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    Witam!

    Jak to teraz jest, czy przy zakupie startera pre-paid
    u któregoś z operatorów trzeba podawać swoje
    dane osobowe?

    Pozdrawiam
    Kez

  • 2. Data: 2010-07-23 06:05:46
    Temat: Re: Karta pre-paid a dane osobowe
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-07-23 07:49, Kez pisze:
    > Witam!
    >
    > Jak to teraz jest, czy przy zakupie startera pre-paid
    > u któregoś z operatorów trzeba podawać swoje
    > dane osobowe?

    Zestawy startowe w kiosku dostaniesz - myślisz, że będą Cię pytać o dane
    osobowe?

    Z drugiej strony - jeśli zarejestrujesz prepaida, to w razie kradzieży
    karty będziesz mógł uzyskać jej duplikat.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-07-23 06:18:23
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    > Zestawy startowe w kiosku dostaniesz - myślisz, że będą Cię pytać o dane osobowe?
    Lubię takie zdrowo-rozsądkowe odpowiedzi.
    Mylisz się.
    Nie wiem jak jest u innych operatorów, ale w przypadku Orange Free
    można kupić starter tylko w salonie Orange i to nie w każdym salonie,
    a tylko w salonie firmowym. Wiem o tym z osobistego dośiwadczenia
    sprzed mniej więcej miesiąca.
    Tyle, że ostatnio cos się w sprawach kart pre-paid zmieniło. Ale nie wiem
    czy to, o co pytam, też.

    Pozdrawiam
    Kez

  • 4. Data: 2010-07-23 06:32:55
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    W dniu 2010-07-23 08:18, Kez pisze:

> [...]
    > można kupić starter tylko w salonie Orange i to nie w każdym salonie,
    > a tylko w salonie firmowym. Wiem o tym z osobistego dośiwadczenia

    Ale możesz kupić innego popa czy cuś i zmienić na Free.
    --
    Przemek

  • 5. Data: 2010-07-23 07:00:07
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    > Ale możesz kupić innego popa czy cuś i zmienić na Free.

    A Ty wiedziałeś, że w Orange Free tak jest, natomiast w pozostałych
    nie, czy też dajesz zdrowo-rozsądkowe rady?

    Pozdrawiam
    Kez

  • 6. Data: 2010-07-23 07:58:41
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    > sprzed mniej więcej miesiąca.
    > Tyle, że ostatnio cos się w sprawach kart pre-paid zmieniło. Ale nie wiem

    Nie wiem, jak jest z kartami internetowymi, startery prepaid zwykłę
    dostaniesz w kiosku.
    Nie pisałes, ze o internetowe ci chodzi.

  • 7. Data: 2010-07-23 08:17:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > Lubię takie zdrowo-rozsądkowe odpowiedzi.
    > Mylisz się.
    > Nie wiem jak jest u innych operatorów, ale w przypadku Orange Free
    > można kupić starter tylko w salonie Orange

    Bzdura.

    > i to nie w każdym salonie,
    > a tylko w salonie firmowym. Wiem o tym z osobistego dośiwadczenia
    > sprzed mniej więcej miesiąca.

    Jeszcze większa bzdura.

  • 8. Data: 2010-07-23 08:17:43
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    > Nie wiem, jak jest z kartami internetowymi, startery prepaid zwykłę dostaniesz w
    kiosku.
    > Nie pisałes, ze o internetowe ci chodzi.

    Chodziło mi w ogóle o zasadę konieczności (lub nie) podawania danych
    osobowych przy zakupie startera, w tym także takiego do Internetu.

    Pozdrawiam
    Kez

  • 9. Data: 2010-07-23 08:42:45
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    > Bzdura.

    > Jeszcze większa bzdura.

    Zgadam się, ale spróbuj przekonać o tym Orange.
    Przy okazji, przydałby się do pokazania przepis mówiący, że jest inaczej.

    Zwróć uwagę, że przynajmniej w przypadku Orange na kartę do Internetu,
    kupuje się starter inny, np. POP i potem przełącza się go na Free w salonie
    lub przez wysłanie SMSa lub przez wpisanie kodu.

    Sformułuję zatem moje pytanie inaczej: czy ktoś kupując w ostatnich dniach
    starter pre-paid (głównie do telefonowania lub głównie do Internetu) nie musiał
    podawać danych osobowych?

    Pozdrawiam
    Kez

  • 10. Data: 2010-07-23 08:44:42
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik Kez pisze:
> [...]
    > można kupić starter tylko w salonie Orange
    > i to nie w każdym salonie, a tylko w salonie firmowym. Wiem o tym z osobistego

    A to dziwne. Bo ja nie mam Salonu Firmowego, a jakoś sprzedaję startery Orange
    Free Data u siebie w sklepie. No chyba, że to jakieś 'inne' startery.