  • 11. Data: 2010-07-23 12:21:36
    Temat: Re: Jaki telefon wybrać ?.
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-23 14:16, m pisze:

    > Taki gieroj?
    > To wskaż no jakiś aparat fotograficzny dostępny w sprzedaży (nowy) i
    > telefon, by aparat robił gorsze zdjęcia od telefonu?

    Sony DSC-S930 vs HTC Desire. Wygrywa Desire i to nie tylko w warunkach
    dobrego oświetlenia.

  • 12. Data: 2010-07-23 12:58:48
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4c498954$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...
    > Sony DSC-S930 vs HTC Desire. Wygrywa Desire i to nie tylko w warunkach
    > dobrego oświetlenia.

    Ani tego Sony nie mam ani tego HTC.

    Jeśli wierzyć temu:

    "Telefon został wyposażony w aparat 5MP (2592x1552 pikseli) z funkcją
    autofocus, w porównaniu do Hero, znajdziemy tutaj lampę błyskową LED, która
    jest przydatna przy wykonywaniu zdjęcia w ciemniejszym pomieszczeniu.
    Zdjęcie dostrajane jest w mgnieniu oka, przez co samo ich robienie należy do
    rzeczy przyjemnych. Jeśli chodzi o odwzorowanie kolorów jak na aparat w
    telefonie jest naprawdę dobrze, nie aż tak jak w przypadku optyki Carl Zeiss
    w Nokii, jednak same zdjęcie stoją na średnim- wysokim poziomie. Zdjęcia
    można oznaczać za pomoca tagów geograficznych. Sam wybór ustawień nie jest
    rzeczą najbardziej przyjemną, brak tutaj również funkcji takich jak
    wykrywanie uśmiechu, redukcja efektu czerwonych oczu itd. Jesli chodzi o
    przeglądanie zdjęc mamy do dyspozycji przeglądarkę albumów wyświetlająco
    zarówno zdjęcia wg kategori jak i filmy wideo. W przypadku filmów kręcone są
    one w rozdzielczości maksymalnie WVGA. "
    http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-,,2308,.xhtml

    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81013,683
    2009,Najpopularniejsze_aparaty_cyfrowe_na_wakacje.ht
    ml

    i zdawkowych informacjach o kilka razy tańszym Sony to nie wybrałbym
    telefonu jako lepiej robiącego zdjęcia.

  • 13. Data: 2010-07-23 14:56:07
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-07-23 14:12, m pisze:

    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.telix.pl/telefon/samsung-m8920/sch-w880-a
    moled-12m-2244.html

    To już chyba przerost formy nad treścią.
    Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
    Niemniej ciekawe urządzonko.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 14. Data: 2010-07-23 16:41:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 14:58:48 +0200, m napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    > wiadomości news:4c498954$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Ani tego Sony nie mam ani tego HTC.

    Ale telefon mam ja a aparat moja córka. Mam więc niezłe porównanie
    faktycznie zrobionych tymi urządzeniami zdjęć, a nie tylko tego co o
    temacie piszą tu i ówdzie.

    Chciałeś przykład, to ci podałem.

    > Jeśli wierzyć temu:

    /.../

    > i zdawkowych informacjach o kilka razy tańszym Sony to nie wybrałbym
    > telefonu jako lepiej robiącego zdjęcia.

    Telefonu nie powinno się wybierać pod kątem robienia zdjęć, a aparatu
    patrząc na ilość informacji o nim. Naparłeś się i postawiłeś tezę że
    najtańszy aparat zrobi lepsze zdjęcie niż telefon wysokiej klasy, musiałem
    pospieszyć z parką urządzeń, gdzie teza ta jest bzdurą.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 15. Data: 2010-07-23 16:43:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 16:56:07 +0200, WW napisał(a):

    moled-12m-2244.html

    > To już chyba przerost formy nad treścią.

    Ależ tak, jak najbardziej.

    > Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
    > Niemniej ciekawe urządzonko.

    Bezużyteczne. Ani to telefon, ani aparat.

  • 16. Data: 2010-07-23 16:50:34
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:qxhw6izwqt47.1x2mzvoahcwuh$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > najtańszy aparat zrobi lepsze zdjęcie niż telefon wysokiej klasy, musiałem
    > pospieszyć z parką urządzeń, gdzie teza ta jest bzdurą.

    Dzięki za odzew
    Ja mam zwykle aparaty, jakiś sony, numeru nie pomnę i telefon sony ericson
    nad którym mlaskali.Oba w podobnej cenie znacznie niższej niż 1000zł
    W aparacie mnie potrzebny zoom optyczny i zdatna do użytku lampa błyskowa-
    czego w telefonie nie mam. Pixele mnie malo rajcują

  • 17. Data: 2010-07-23 16:54:13
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:tex03il3pshd$.fm6zr4eyruxy.dlg@40tude.net...
    > Bezużyteczne. Ani to telefon, ani aparat.

    E tam
    Jest to fotoaparat z funcją dzwonienia bez bajerów "typu muzyki czy
    internetu " w cenie do 2000zł
    Za 500zł bym go kupił ;-)

  • 18. Data: 2010-07-23 17:08:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 18:50:34 +0200, m napisał(a):

> [...]
    > W aparacie mnie potrzebny zoom optyczny i zdatna do użytku lampa błyskowa-
    > czego w telefonie nie mam. Pixele mnie malo rajcują

    Piksele są z tego najmniej, zwłaszcza, że przy wielkościach matryc które są
    montowane w aparatach i marnej optyce czym ich więcej, tym gorzej. Ja
    aparatu w telefonie używam sporadycznie - jakąś opiskę w sklepie
    "zapamiętać", zdjęcie do książki telefonicznej zrobić i to w zasadzie tyle.

    Do normalnych zdjęć mam lustrzankę.

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 19. Data: 2010-07-23 17:09:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 18:54:13 +0200, m napisał(a):

> [...]
    >
    > E tam
    > Jest to fotoaparat z funcją dzwonienia bez bajerów "typu muzyki czy

    A ja nie :) Bo za 500zł samodzielny aparat znajdę lepszy, a "do 2000zł" to
    już jakieś lustrerko albo EVIL by się znalazł :)

  • 20. Data: 2010-07-23 17:38:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-23 14:16, m pisze:

    > Niedawno kupowałem dziecku aparat i komórkę
    > Zdjęcia z telefonu to porażka względem idiotencamery

    A w moim SE 580i wychodzą tak:
    http://img203.imageshack.us/i/94457575.jpg/

    Bez lampy błyskowej wieczorem, bez oświetlenia.

    --
    animka