eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów › Re: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
    Date: Tue, 07 Feb 2012 18:24:11 +0100

    > Jego następca 5020 już ma CLIP oraz 2 x 10 (czyli 20) numerów
    > szybkiego wybierania. Tylko nigdzie nie ma informacji o ilości pozycji
    > w książce telefonicznej. Czyżby model 2015 też nie miał zasobu w
    > postaci książki telefonicznej i opierał się wyłącznie o wpisy 20.
    > numerów szybkiego wybierania? (poza numerami z zapamiętanych połączeń)

    Nie wiem jak 5020 ale 2015 ma wyświetlacz, na którym wyświetla tylko
    cyfry, wiec o książce telefonicznej z prawdziwego zdarzenia nie ma mowy.
    I faktycznie przypisuje się jedynie numer do klawisza szybkiego wybierania.
    Żeby jakakolwiek książka miała sens, to trzeba by dodać jakiś opis
    tekstowy do numeru telefonicznego, opisywanie go jedynie cyfrą to lekko
    chybiony pomysł.