  • 1. Data: 2012-01-29 19:32:19
    Temat: Jaki telefon - specyficzne wymagania
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Potrzebuję jakiejś zamiany dla mojego Samsunga SGH-i200. Do telefonu,
    poza zdolnością do dzwonienia, mam tylko wymogi związane z książką
    telefoniczną i kalendarzem: muszą wspierać unicode (mam zapisy ze
    stosowaniem zarówno polskich znaków diakrytycznych, jak i cyrylicy) i
    być w pełni bezpośrednio synchronizowalne z Outlookiem (także ze
    wspieraniem unicode). Nigdy nie miałem do czynienia z Androidem i
    Windows Phone 7, googlenie pokazuje, że podobno mają kłopoty z taką
    synchronizacją, ale może czegoś nie doczytałem. Aha, i żeby bateria przy
    umiarkowanym użytkowaniu trzymała kilka dni (mój Samsung wytrzymywał ok.
    5 dni i było to OK). Reszta funkcji nie jest istotna, tak samo jak
    wymiary (w rozsądnych granicach) oraz czy ma klawisze czy jest
    dotykowcem. Cena także ma znaczenie drugorzędne. Możecie coś poradzić?

    Pozdrawiam,

    Piotr