  • 21. Data: 2015-06-27 18:26:03
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 17:36:25 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A kto o nich pisał? Nie Ty?
    > Wtedy odpisałem że smartbooki z Droidem, nie miały wzięcia ani w 2010,
    > ani w 2015. Widać do komputerów trzeba lepszego OSa. Droidnadaje się
    > tylko do zabawek.

    > Wybacz jeżeli pomyliłem osoby, ale wydaje mi się że to jednak Ty pisałeś
    > o laptopach z Droidem. Kiedyś to nazywało się smartbookiem.

    Moze i ja, niekoniecznie "marzy mi sie", ale taka troche naturalna
    kolej rzeczy. W telefonie mozna sie pogodzic z ograniczeniami, juz w
    tablecie nie bardzo. Jesli ma zastapic komputer osobisty, to sie musi
    zblizyc mozliwosciami.

    > Ale pozostaje wspomnienie naprawdę dobrego OSa. Może miał jeszcze wiele
    > przed sobą, ale przynajmniej miał dobre podstawy. No ale Nokia zrobiła
    > najgłupszy krok jaki mogła i Symbiana już nie ma.

    Jakby byl taki dobry, to by nadal byl :-P

    > Zresztą skoro Droid taki zajefajny to po co rootowanie (a w przypadku
    > iOS jailbreak),

    Nie mowie, ze droid to same zalety. Tez mnie wk*

    > albo o zgrozo, Cyanogen Mod?

    Ale to tylko wariacja na temat, to nic zdroznego.
    Ze niektorzy lubia miec system skrojony pod siebie to nie dziwne.
    A Nokia tego nie umozliwiala :-(

    > Jak widać, nieco bardziej
    > świadomym użytkownikom "zajefajność" Droida nie odpowiada, jak widać
    > chcą czegoś mniej urodziwego, za to wiernego. Takiej dobrej żony :-)

    Ale symbian byl kompletnie niefajny.
    Tzn w zasadzie caloksztalt dla uzytkownika taki, bo system jak system,
    pewnie moglby byc.
    Brakowalo mi troche kontroli uprawnien aplikacji, ale w androidzie tez
    jej nie mam :-)

    J.

  • 22. Data: 2015-06-27 19:05:38
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-27 o 18:26, J.F. pisze:

> [...]
    > kolej rzeczy. W telefonie mozna sie pogodzic z ograniczeniami, juz w
    > tablecie nie bardzo. Jesli ma zastapic komputer osobisty, to sie musi

    Jak na razie, nie tylko nie zbliżył się, ale i długo się nie zbliży.

    > Jakby byl taki dobry, to by nadal byl :-P

    To był system dla nerdów, a nie dla mas. Nokia przespała to i przegrała.
    Szkoda :-(

    > Nie mowie, ze droid to same zalety. Tez mnie wk*

    Nie może być.

    > Ale to tylko wariacja na temat, to nic zdroznego.

    Obawiam się że to całkowite zaprzeczenie idei Droida.

    > Ze niektorzy lubia miec system skrojony pod siebie to nie dziwne.
    > A Nokia tego nie umozliwiala :-(

    > Ale symbian byl kompletnie niefajny.

    A wiesz to z ? Bo wiesz ja miałem prawie wszystkie Symbiany od S60v2
    (jajko6600) do Belle(700). Do kompletu brakuje mi jedynie S60v1(7650). I
    NIGDY bym go nie zmienił na inny, gdyby Nokia go nie uśmierciła. A jak
    go ukatrupiła, poznałem MeeGo. I niestety Nokia go znowu uśmierciła:

    > Tzn w zasadzie caloksztalt dla uzytkownika taki, bo system jak system,
    > pewnie moglby byc.

    Bez urazy, ale jakie mialeś Symbiany?

    > Brakowalo mi troche kontroli uprawnien aplikacji, ale w androidzie tez
    > jej nie mam :-)

    W moich czasach kontrole uprawnień nie były potrzebne. Ale potem
    przyszedł Droid i zaczęły być potrzebne.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 23. Data: 2015-06-27 20:24:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 19:05:38 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Jak na razie, nie tylko nie zbliżył się, ale i długo się nie zbliży.

    parcie jest. Ludzie jada i zabieraja tablet. I chca, zeby im zastapil
    komputer.
    Z drugej strony - sprzet w tym tablecie coraz lepszy. Wiec czemu ma
    nie zastapic ?

    > Nie może być.

    > Obawiam się że to całkowite zaprzeczenie idei Droida.

    Jakie zaprzeczenie ?
    No chyba ze idea brzmi "Google bedzie rzadzic na twoim urzadzeniu".
    To faktycznie zaprzeczenie :-)

    > A wiesz to z ? Bo wiesz ja miałem prawie wszystkie Symbiany od S60v2

    A ja mam Nokie C6 i wiecej nie chce :-)

    > W moich czasach kontrole uprawnień nie były potrzebne. Ale potem
    > przyszedł Droid i zaczęły być potrzebne.

    A co ma droid do rzeczy ?
    Symbian nie umozliwial szpiegujacych aplikacji ?
    Czy rozsylajacych sms, czy wyczerpujacy pakiet danych ?

    J.

    P.S. Czy byl na symbiana jakis program czytajacy e-booki ?
    Tzn mowiacy ludzkim glosem tresc pliku txt.
    SMS potrafil czytac, a takiego programu nie znalazlem..

  • 24. Data: 2015-06-27 23:33:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-26 18:57, the_foe pisze:
> [...]

    Latarkę to możesz sobie zainstalować (za darmo) ze sklepu Play.
    Bardzo przydatny dodatek. Świeci lepiej niż niejedna latarka. Super.

    --
    animka

  • 25. Data: 2015-06-28 08:21:22
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-27 o 20:24, J.F. pisze:

    > parcie jest. Ludzie jada i zabieraja tablet. I chca, zeby im zastapil
    > komputer.
    > Z drugej strony - sprzet w tym tablecie coraz lepszy. Wiec czemu ma
    > nie zastapic ?

    Jak na razie ich sprzedaż jest mierniutka, w porównaniu do kompów z Windows.
    Jak widać ludzie nie chcą kupować komputerów z Droidem czy Chrome OS.
    Może dlatego że te OSy są dobre do smartfonów czy tabletów? A do
    komputera pasuje lepiej jednak Windows? Zresztą Microsoft nie śpi i już
    mi zaproponował darmowy Windows 10.

    > Jakie zaprzeczenie ?
    > No chyba ze idea brzmi "Google bedzie rzadzic na twoim urzadzeniu".
    > To faktycznie zaprzeczenie :-)

    Przede wszystkim Cię nie szpieguje i nie raportuje wszystkiego Googlowi
    :-) Mało? Zresztą skoro totalne szpiegowanie jest ok, to skąd to
    oburzenie z consolidated.db? Jakoś Apple szybko się z tego wycofało.
    Nagle szpiegowanie przestało być ok?

    > A ja mam Nokie C6 i wiecej nie chce :-)

    Cóż, kwestia gustu. Ale uwierz mi na słowo że Symbian był całkiem
    niezły. Może w 2016 jednak coś ruszy w temacie :-)

    > A co ma droid do rzeczy ?

    Przecież szpiegowanie w Symbianie zaczęło się właśnie gdy pojawił się
    Droid. To jego "zasługa"

    > Symbian nie umozliwial szpiegujacych aplikacji ?

    Umożliwiał, tylko że długo nie było takich aplikacji.

    > Czy rozsylajacych sms, czy wyczerpujacy pakiet danych ?

    Wyczerpać pakietu danych nie mogła, bo nie miała uprawnień do włączenia
    połączenia z netem :-)
    A teraz z pewnym rozbawieniem czytam o dzielnych walkach z problemami W
    Droidzie. Które były nie do pomyślenia w Symbianie. Najlepszy przykład
    to problemy z flashami, albo walka z apkami żyjącymi swoim życiem, nad
    którymi użyszkodnik nie ma jakiejkolwiek kontroli :-)

    > P.S. Czy byl na symbiana jakis program czytajacy e-booki ?

    Nie znalazłem bo nie szukałem=nie była mi potrzebna. Może podpowie ktoś
    kto nadal ma Symbiana?

    > Tzn mowiacy ludzkim glosem tresc pliku txt.
    > SMS potrafil czytac, a takiego programu nie znalazlem..

    --
    ALEX Alpha MR
    Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 26. Data: 2015-06-28 08:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Latarkę to możesz sobie zainstalować (za darmo) ze sklepu Play.
    > Bardzo przydatny dodatek. Świeci lepiej niż niejedna latarka. Super.

    Odpowiedz godna animki...

    Zainstalowałem sobie latarke w moim Galaxy S Plus. I nie swieci. Wiesz
    dlaczego? Bo nie ma diody... I to miałem na mysli piszac o latarce...

  • 27. Data: 2015-06-28 08:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

    > I co to zmienia w stwierdzeniu: "Za to pamięci nigdy za dużo"?

    Odczytałem to stwierdzenie jako: kup cos za 1000 zł, te telefony za 400 sa
    niczego nei warte.
    I dlatego napisalem, ze 1GB to standard bo te za 400 tez maja 1GB ramu.

  • 28. Data: 2015-06-28 10:36:58
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-28 o 8:59, Budzik pisze:

    > Odczytałem to stwierdzenie jako: kup cos za 1000 zł, te telefony za 400 sa
    > niczego nei warte.

    Bo to niestety prawda.

    > I dlatego napisalem, ze 1GB to standard bo te za 400 tez maja 1GB ramu.

    To nie standard, to minimum. Dziś standardem jest 1,5 GB. A niebawem
    zapewne będzie 2 GB. Droid jest jak Windows: RAMu nigdy za dużo.

  • 29. Data: 2015-06-28 13:16:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Odczytałem to stwierdzenie jako: kup cos za 1000 zł, te telefony za 400 sa
    > niczego nei warte.
    to nie dokońca prawda. sony zetki ostatnio zebrały negatywne opinie
    dlatego ze nowe modlele mało się różnią. Więc może tańsza zetka? W
    którymś lg (chyba g2) niema gniazda na micro sd - więc dlamnie to wada
    dyskfalifikująca, dla Ciebie? Niewiem. Android 4.x nie pozwala na
    kasowanie danych z karty pamięci. czyli fotki możesz zapisać na sd, ale
    nie skasujesz. Dlamnie porażka, ale telefon który ma dużo wewnętrznej
    pamięci - da radę.
    Stąd wniosek, że mając 1000zł, nie koniecznie kupisz super telefon, bez
    wad. a właśnie. telefon. będziesz dzwonił i czasem pstyrykniesz fotkę,
    czy masz zamiar na urządzenie z androidem zwalić ( czasmi oczywiście) to
    co masz na domowym PC? Bo jak w 99% dzwonić, to rzuć okiem na ebaya albo tu:

    http://www.everbuying.net/product546054.html?utm_sou
    rce=mail_api&utm_medium=mail&utm_campaign=regular.06
    23&email=b2t8ZWxpemF6LXdAd3AucGx8MjczOQ==

    ToMasz

  • 30. Data: 2015-06-28 14:17:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > fotkę, czy masz zamiar na urządzenie z androidem zwalić ( czasmi
    > oczywiście) to co masz na domowym PC? Bo jak w 99% dzwonić, to rzuć

    Nie mozna skasować danych z karty? Powaznie? Az zaraz sprawdze :)

    Co do zastosowan to pisałem:
    - dzwoneinie/smsowanie
    - gps
    - polaczenie zdalne z PC (stad ekran 5)
    - przegladanie internetu
    Co do reszty - fotke zdazy mi sie pstryknac ale bez przesady.
    Muzyka - czasami ale wtedy przewaznie radio.
    Ze wzgledu na GPS cenie sobie dobra baterie.
    No i zeby telefon sie zbytnio nie przegrzewał, skoro bedzie pracować jako
    GPS na szybie samochodowej (moze biały?)

    Telefon z 0,5GB RAM? Obawiałbym się...