    Date: Sun, 28 Jun 2015 08:21:22 +0200
    From: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon?
    <le7qchz1gypy$.ssb8ryvp2md9.dlg@40tude.net>

    W dniu 2015-06-27 o 20:24, J.F. pisze:

    > parcie jest. Ludzie jada i zabieraja tablet. I chca, zeby im zastapil
    > komputer.
    > Z drugej strony - sprzet w tym tablecie coraz lepszy. Wiec czemu ma
    > nie zastapic ?

    Jak na razie ich sprzedaż jest mierniutka, w porównaniu do kompów z Windows.
    Jak widać ludzie nie chcą kupować komputerów z Droidem czy Chrome OS.
    Może dlatego że te OSy są dobre do smartfonów czy tabletów? A do
    komputera pasuje lepiej jednak Windows? Zresztą Microsoft nie śpi i już
    mi zaproponował darmowy Windows 10.

    > Jakie zaprzeczenie ?
    > No chyba ze idea brzmi "Google bedzie rzadzic na twoim urzadzeniu".
    > To faktycznie zaprzeczenie :-)

    Przede wszystkim Cię nie szpieguje i nie raportuje wszystkiego Googlowi
    :-) Mało? Zresztą skoro totalne szpiegowanie jest ok, to skąd to
    oburzenie z consolidated.db? Jakoś Apple szybko się z tego wycofało.
    Nagle szpiegowanie przestało być ok?

    > A ja mam Nokie C6 i wiecej nie chce :-)

    Cóż, kwestia gustu. Ale uwierz mi na słowo że Symbian był całkiem
    niezły. Może w 2016 jednak coś ruszy w temacie :-)

    > A co ma droid do rzeczy ?

    Przecież szpiegowanie w Symbianie zaczęło się właśnie gdy pojawił się
    Droid. To jego "zasługa"

    > Symbian nie umozliwial szpiegujacych aplikacji ?

    Umożliwiał, tylko że długo nie było takich aplikacji.

    > Czy rozsylajacych sms, czy wyczerpujacy pakiet danych ?

    Wyczerpać pakietu danych nie mogła, bo nie miała uprawnień do włączenia
    połączenia z netem :-)
    A teraz z pewnym rozbawieniem czytam o dzielnych walkach z problemami W
    Droidzie. Które były nie do pomyślenia w Symbianie. Najlepszy przykład
    to problemy z flashami, albo walka z apkami żyjącymi swoim życiem, nad
    którymi użyszkodnik nie ma jakiejkolwiek kontroli :-)

    > P.S. Czy byl na symbiana jakis program czytajacy e-booki ?

    Nie znalazłem bo nie szukałem=nie była mi potrzebna. Może podpowie ktoś
    kto nadal ma Symbiana?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę