  • 31. Data: 2015-06-28 17:06:03
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: atm <...@v...pl>

    > Zresztą skoro Droid taki zajefajny to po co rootowanie (a w przypadku
    > iOS jailbreak), albo o zgrozo, Cyanogen Mod? Jak widać, nieco bardziej
    > świadomym użytkownikom "zajefajność" Droida nie odpowiada, jak widać
    > chcą czegoś mniej urodziwego, za to wiernego. Takiej dobrej żony :-)

    Mhm, swistak juz cala naczepe TIRa zapakowal tymi sreberkami:
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=symbian+hack

    "Po co hackować telefon?
    Możliwość instalacji niepodpisanych widżetów.
    Możliwość instalacji modyfikowanych aplikacji (np. Nokia Sleeping
    Screen z dodatkowymi stylami).
    Możliwość instalacji wygaszacza i widżetu ,,Powiadomienia" z Symbian
    Anna.
    Możliwość zmiany ustawień systemowych (potrzebna aplikacja Tweaks)."
    http://www.dobreprogramy.pl/Jaro070/Hackowanie-Symbi
    an-Belle-Refresh-w-Nokii-E700,41170.html

    Serio, z takich powodow trzeba hackowac telefon?

    ALEX, Symbian byl i sie skonczyl. Fajnie, ze jest tak dopracowany w
    Twoich wspomnieniach. Rzeczywistosc niejednokrotnie byla inna. Chyba, ze
    masz na mysli telefony typu E52, nie mialem z nimi kontaktu.
    Natomiast N8 byla ogolnie ok, choc Nokia zaoszczedzila na podzespolach,
    system mial swoje ograniczenia, podatny na ataki, przegladarka www -
    porazka, sklep byl slabo dopracowany (teraz to juz w ogole porazka pod
    rzadami Opery), sensownych aplikacji malo.
    Jak wygladalby Symbian dzisiaj tego sie nie dowiemy, ale nie widze
    powodu zeby ten system szczegolnie gloryfikowac.

  • 32. Data: 2015-06-28 17:07:19
    Od: atm <...@v...pl>

    > Brakowalo mi troche kontroli uprawnien aplikacji, ale w androidzie tez
    > jej nie mam :-)

    Ale miec mozesz :]

  • 33. Data: 2015-06-28 17:09:13
    Od: atm <...@v...pl>

    > W moich czasach kontrole uprawnień nie były potrzebne. Ale potem
    > przyszedł Droid i zaczęły być potrzebne.

    Kiedys w samochodach nie byly tez potrzebne pasy, poduszki, kontrolowane
    strefy zgniotu i takie tam inne wynalazki.

  • 34. Data: 2015-06-28 17:19:19
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie może być.

    > Obawiam się że to całkowite zaprzeczenie idei Droida.

    Wszyscy wiernie trzymali sie firmowego Symbiana
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=symbian+custom+r
    om

  • 35. Data: 2015-06-28 19:33:29
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> w wiadomości
    news:558f9264$0$8368$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Nie znalazłem bo nie szukałem=nie była mi potrzebna. Może podpowie
    > ktoś kto nadal ma Symbiana?
    Wyszukiwarka w sklepie na hasło reader ebook znajduje jedynie dwa
    programy:
    VVS EBook Reader i bubue books
    Nie wiem co są warte bo nie korzysztam z nich.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 36. Data: 2015-06-29 10:14:24
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.06.2015 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > http://allegro.pl/i5417057442.html

    Podróbka prosto od Chińczyka..

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 37. Data: 2015-06-29 11:28:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dominik & Co D...@g...pl.invalid ...

    > Podróbka prosto od Chińczyka..

    Dlatego dałem na koncu emotikon.
    Chociaz przyznaje, ze myslałem, ze to zwykłe oszustwo i nic nie przysla.

  • 38. Data: 2015-07-01 00:39:41
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID

    > Telefon z 0,5GB RAM? Obawiałbym się...

    I dobrze. 1GB to podstawa. Głównie chodzi o to, że aplikacje mają coraz więcej
    aktualizacji...bo taki trend. Warto czasem sporządzić sobie kopię (Lucky Patcher) bo
    po aktualizacji są "toporne"...i coraz więcej potrzebują RAMu jak i rdzeni procka.
    Podstawą są obecnie 4 rdzenie z minimum 1,5GHz i oczywiście procesor, najlepiej
    "SnapDragon"...dużo by pisać o prockach. Chcesz chyba mieć telefon z "płynną" obsługą
    niż za rok czekać na uruchomienie aplikacji...długo? Dzisiaj właśnie zrobiłem
    wycieczkę po Poznaniu i polecam Media Markt& Saturn, gdyż najwięcej modeli dostępnych
    w jednym miejscu do wzięcia w rękę i spróbowania (podłączone/załączone). Warto
    zwrócić też uwagę na...pojemność baterii, obudowę (plastik/metal).

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 39. Data: 2015-07-01 00:53:28
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    > Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...
    > Co w tym smiesznego?
    > Porównujac 2.3 i 4.2 jednak sporo rzeczy poprawili.

    Jeśli już to 4.4 bo poprawili więcej

    > Znów - mozesz konkretnie.
    > Kiedys czytałem ze to sa bardzo dobre procesory.
    > Myle sie?
    > O co chodzi?

    Mało wydajne i maksymalnie "chińskie", znaczy skopiowane częściowo. Większa apka
    potrafi je zapchać. Np. Automapa+Yanosik i już się czka. To procki dobre do
    plastikowego smartwatcha i prostych telefonów, dla noobów.

    > Jakies wadliwe, czy po prostu duzo wolniejsze od tego na czym robi sie np.
    > samsungi?

    Oczywiście. Samsung ma lesze procki. Nie piszę o grach...ale też ważne. Na MTK dobra
    gra laguje na SnapDragonie nie laguje.

    > Żydz to złe słowo.

    No dobra, nie oszczędzaj...bo dzisiaj coś Ci zadziała a za następną aktualizacją już
    muli.

    > Stac mnie na to, zeby kupic cos tanszego i wypróbować. Jak sie nie
    > sprawdzi, to kupie drozszego.

    To kup coś droższego. Testów w sieci co niemiara i porównań, wystarczy poczytać a
    później postukać i samemu się przekonać. Co prawda, WSZYSTKIE telefony, które są w
    sklepie, nie mają poinstalowanych aplikacji "wymagających" ale jeśli weźmiesz pod
    uwagę benchmarki, to sporo się dowiesz.

    > Znajomy ma od roku matz&kruger i bardzo sobie chwali - do tego stopnia ze
    > wybrał taki telefon do firmy.
    > Inny znajomy ma goclevera i tez sobie chwali.
    > Oczywiscie Sx czy iP tez ludzie chwala - gdzie te róznice?

    To zależy co robią. Ostatnio oddałem znajomej starego LG, zainstalowała POU i
    Endomondo...dobrze że Facebooka nie ma i nie potrzebuje Skype, DropBoxa, OtoMoto,
    Allegro, OLX, bo po zainstalowaniu tego, telefon staje się bezużyteczny...znaczy
    nawet po zrobieniu 100 fotek galeria zaczyna mulić i czekasz...:) Nim wyciągnie kogoś
    z kontaktów, czekasz 3 dzwonki...itp. Teraz jaśniej?

  • 40. Data: 2015-07-02 13:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-06-27 o 20:24, J.F. pisze:

    >Jak na razie ich sprzedaż jest mierniutka, w porównaniu do kompów z
    >Windows.
    >Jak widać ludzie nie chcą kupować komputerów z Droidem czy Chrome OS.

    Raczej - nie maja wyboru

    >Może dlatego że te OSy są dobre do smartfonów czy tabletów?

    A Windows 8.1 to jest do czego dobre ?
    Tablety zostaly dostrzezone przez producentow i jak widac kazdy ma w
    ofercie.
    Musi zostaly tez dostrzezone przez klientow, choc nie wiem - moze to
    tylko umiejetny marketing.

    >A do komputera pasuje lepiej jednak Windows? Zresztą Microsoft nie
    >śpi i już mi zaproponował darmowy Windows 10.

    Badzmy realistami - MS musi zarabiac. Nie ma nic za darmo :-)

    >Przede wszystkim Cię nie szpieguje i nie raportuje wszystkiego
    >Googlowi :-) Mało? Zresztą skoro totalne szpiegowanie jest ok, to
    >skąd to oburzenie z consolidated.db? Jakoś Apple szybko się z tego
    >wycofało. Nagle szpiegowanie przestało być ok?

    A przecietny Android tak naprawde "wszystko" raportuje Googlowi ?
    Raczej nie ... ale co sie dziwic ze niektorzy wybieraja CM.

    >Cóż, kwestia gustu. Ale uwierz mi na słowo że Symbian był całkiem
    >niezły. Może w 2016 jednak coś ruszy w temacie :-)

    Oprocz wierzenia na slowo moge tez spojrzec na wyniki Nokii.
    Nie, wiekszosc ludzi stwierdzila, ze Symbian jest niefajny.
    Ja ich rozumiem.
    Ba, stwierdzili ze Android jest fajny, mimo, ze szpieguje :-)

    >Przecież szpiegowanie w Symbianie zaczęło się właśnie gdy pojawił się
    >Droid. To jego "zasługa"

    >Umożliwiał, tylko że długo nie było takich aplikacji.

    Skoro umozliwial, to by powstaly.
    Wiec nie tedy droga. Ja chce miec kontrole nad aplikacjami - co one
    moga a co nie.

    >Wyczerpać pakietu danych nie mogła, bo nie miała uprawnień do
    >włączenia połączenia z netem :-)

    Ale bez neta wcale nie dzialala, wiec trzeba wlaczyc na stale :-)

    Nawiasem mowiac to wlaczanie neta mnie do pasji doprowadzalo na C6.
    Szewskiej pasji ..

    >A teraz z pewnym rozbawieniem czytam o dzielnych walkach z problemami
    >W Droidzie. Które były nie do pomyślenia w Symbianie. Najlepszy
    >przykład to problemy z flashami,

    Ale jakie problemy ?
    Ze nie dzialala ? No coz, takie zalozenie.
    Co do ktorego mam mieszane uczucia - sam tych flashy nie lubie, wiec
    niech je skresla.
    Ale czasem czlowiek trafi i chce obejrzec, to powinni umozliwic :-)

    >albo walka z apkami żyjącymi swoim życiem, nad którymi użyszkodnik
    >nie ma jakiejkolwiek kontroli :-)

    Eee ... a w Symbianie bylo jakos istotnie lepiej ?
    Apka sie instaluje, jakies biblioteki sciaga, potem nie usuwa, ch* wie
    co tam rezydentnie w tle chodzi ...

    >Nie znalazłem bo nie szukałem=nie była mi potrzebna. Może podpowie
    >ktoś kto nadal ma Symbiana?

    A co, tez ci sie przestal podobac ? :-)

    J.