    Date: Sat, 27 Jun 2015 19:05:38 +0200
    From: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon?

    W dniu 2015-06-27 o 18:26, J.F. pisze:

    > Moze i ja, niekoniecznie "marzy mi sie", ale taka troche naturalna
    > kolej rzeczy. W telefonie mozna sie pogodzic z ograniczeniami, juz w
    > tablecie nie bardzo. Jesli ma zastapic komputer osobisty, to sie musi
    > zblizyc mozliwosciami.

    Jak na razie, nie tylko nie zbliżył się, ale i długo się nie zbliży.

    > Jakby byl taki dobry, to by nadal byl :-P

    To był system dla nerdów, a nie dla mas. Nokia przespała to i przegrała.
    Szkoda :-(

    > Nie mowie, ze droid to same zalety. Tez mnie wk*

    Nie może być.

    > Ale to tylko wariacja na temat, to nic zdroznego.

    Obawiam się że to całkowite zaprzeczenie idei Droida.

    > Ze niektorzy lubia miec system skrojony pod siebie to nie dziwne.
    > A Nokia tego nie umozliwiala :-(

    > Ale symbian byl kompletnie niefajny.

    A wiesz to z ? Bo wiesz ja miałem prawie wszystkie Symbiany od S60v2
    (jajko6600) do Belle(700). Do kompletu brakuje mi jedynie S60v1(7650). I
    NIGDY bym go nie zmienił na inny, gdyby Nokia go nie uśmierciła. A jak
    go ukatrupiła, poznałem MeeGo. I niestety Nokia go znowu uśmierciła:

    > Tzn w zasadzie caloksztalt dla uzytkownika taki, bo system jak system,
    > pewnie moglby byc.

    Bez urazy, ale jakie mialeś Symbiany?

    > Brakowalo mi troche kontroli uprawnien aplikacji, ale w androidzie tez
    > jej nie mam :-)

    W moich czasach kontrole uprawnień nie były potrzebne. Ale potem
    przyszedł Droid i zaczęły być potrzebne.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,