  • 11. Data: 2013-03-09 12:01:36
    Temat: Re: Jaki tel - prosba o rade
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-08 22:38, Mr. Misio pisze:

    > No to Ci wspolczuje przesiadki na smartfon z androidem :)

    Coś w tym jest, ale widać że bajzel jaki wprowadza Android do telefonu
    za cenę pobrania średnio potrzebnych programów jest dla sporej rzeszy
    użytkowników - dopuszczalny.

  • 12. Data: 2013-03-09 12:33:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > E51 była zdecydowanie szybsza od e50. Nie ta liga.

    I miala wiekszy ciut wyswietlacz. Ale fakt - szybsza byla i od razu
    miala GPS wbudowany.

  • 13. Data: 2013-03-09 16:15:22
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał:

    > Ale fakt - szybsza byla i od razu miala GPS wbudowany.

    Misiu ... proszę Cię :)

  • 14. Data: 2013-03-09 17:16:55
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.03.2013 Mr. Misio <m...@g...pl> napisał/a:

    > I miala wiekszy ciut wyswietlacz. Ale fakt - szybsza byla i od razu
    > miala GPS wbudowany.

    E51 nie ma GPS. Nie mylisz aby z E52?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 15. Data: 2013-03-09 18:04:01
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-03-09 12:33, Mr. Misio pisze:

    > I miala wiekszy ciut wyswietlacz. Ale fakt - szybsza byla i od razu
    > miala GPS wbudowany.

    bylisz e51 z e52.e51 nie miala GPS wbudowanego - GPS byl via BT.
    Natomiast map bylo pare do wyboru.

  • 16. Data: 2013-03-09 21:09:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Dominik & Co napisał:

    > E51 nie ma GPS. Nie mylisz aby z E52?

    pomylilo mi sie fakt :)

    pisal o e50, a ja myslalem o e51 i o e52 njako nastepcy z GPS.

    wszystkie te e byly bajeranckie :)

  • 17. Data: 2013-03-11 12:23:42
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Fandi nabazgrał(a):

    > Teraz mam nokie e50 - uzywam jej tylko dla gps. Rozmowy ok ale
    > korzystane z netu na tym tel. to srednia wygoda.
    > Stad wlasnie zapatrywania na inne komorki.
    > Czy jak wybiore SII to ten android jest jakos "upgradowalny"?

    SGSII albo SGSIII Mini, co do aktualizacji to są w miarę na bierząco.

  • 18. Data: 2013-03-11 15:59:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@y...com ...

    > Co za pytanie - jasne że Nokia.. Z daleka od wyrobów z dalekiego wschodu
    > i Androida. Niestety solidna kiedyś firma Sony dzisiaj jest tyle samo
    > warta co np. LG..

    Tak, tak, kup nokie bo to porządna firma...
    Ja poszedłem tym tropem i dlatego teraz nie mogę nawet skypa uruchomic na
    moim stupid fonie... (lumia 620)

    Z poprzedniej nokii czyli E52 też nie byłem zadowolony - jednym słowem -
    GDZIE TA JAKOSC?

  • 19. Data: 2013-03-11 17:10:39
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > moim stupid fonie... (lumia 620)
    >
    > Z poprzedniej nokii czyli E52 też nie byłem zadowolony - jednym słowem -

    JAkość? Chyba Jakoś ;) "A teraz to jakoś sprzedamy" ;)

    Eeee, nokia Lumia 620 - to nawet ja tego nie chcialem :D

  • 20. Data: 2013-03-11 17:28:31
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 14:59:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Tak, tak, kup nokie bo to porządna firma...
    > Ja poszedłem tym tropem i dlatego teraz nie mogę nawet skypa uruchomic na
    > moim stupid fonie...

    A wystarczyło uważnie czytać grupę. A nie płakać teraz i winnych szukać.

    > (lumia 620)

    Już pozbyłeś się Lumii 610. Szybki jesteś.

    > Z poprzedniej nokii czyli E52 też nie byłem zadowolony - jednym słowem -
    > GDZIE TA JAKOSC?

    Ja nie narzekam. Skype (i praktycznie wszystko co chcę) smigało mi na N8,
    teraz śmiga na 700.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy