  • 11. Data: 2011-01-20 20:49:34
    Temat: Re: Jaki tel. dla informatyka?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wemif" napisał w wiadomości grup
    > Wcale nie tak trudno, uzywam czesto screena, mam pod nim odpalone ekg
    > z przyzwyczajenia ;) korzystam z E71, jak się już przyzyczai to jest
    > wygodne, kiedyś nie rozstawałem się z laptopem, a teraz już to nie
    > problem.

    To na klawiaturze masz Ctrl+A+D? Ja muszę przez menu wysyłać, a to trwa cenne
    sekundy.

  • 12. Data: 2011-01-20 21:10:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Roger(OS) napisa?(a):

    [...]

    > Co mozecie polecic?

    Implant doczaszkowy za ucho... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 13. Data: 2011-01-20 22:26:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > To na klawiaturze masz Ctrl+A+D? Ja muszę przez menu wysyłać, a to trwa cenne
    > sekundy.

    W E71 Fn-Ctrl-A-D, w E72 jest osobny klawisz Ctrl, czyli wciskasz
    tyle samo co na komputerze.

    a.

  • 14. Data: 2011-01-21 07:35:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wemif" napisał w wiadomości grup
    > W E71 Fn-Ctrl-A-D, w E72 jest osobny klawisz Ctrl, czyli wciskasz
    > tyle samo co na komputerze.

    Chyba, że tak.

  • 15. Data: 2011-01-21 09:35:24
    Od: CozzY <c...@d...pl>

    W dniu 2011-01-20 17:23, Roger(OS) pisze:
    > Witam;
    >
    > Szukam jakiegos tel. dla osoby zajmujacej sie na codzien komputerami,
    > sieciami, serwerami. Potrzebny tel z bogata baza aplikacji, szybki i
    > niezawodny. Stabilny OS i praktyczna budowa (odporny na uszkodzenia).
    > Googlowalem troszeczke i znalazlem takie oto 3 propozycje (stare posty)
    > HTC G1
    > N e71
    > N e51
    >
    > w/w tel sa juz leciwe wiec zapewne wyszly ich nowsze poprawione wersje - co
    > powiecie o nich i ich nastepcach?
    > Co mozecie polecic?

    Weź sobie coś nowego z Androidem. Ja od niedawna mam SGS (przesiadka z
    Symbianów v3 i v5 po latach) i była to bardzo dobra decyzja. Wybór
    aplikacji ogromny, także tych "informatycznych". Ja cieszę się
    najbardziej z np. możliwości obsługi ssh, vnc, rdp, voip. Zresztą, czego
    tam nie ma. Jeśli miałeś cokolwiek do czynienia z linuksem to mniej
    więcej wiesz o co chodzi. Na symbianie zirytowało mnie to, że wychodziły
    coraz to nowe programy do naśladowania pierdzenia i bekania, ewentualnie
    puzzle... Nie czuję jakiegoś dyskomfortu z powodu braku klawiatury
    numerycznej, ale jeśli piszesz dużo smsów to po wypróbowaniu Swype nie
    będziesz potrafił normalnie pisać. Nawet na qwerty.

    --
    CozzY

  • 16. Data: 2011-01-21 10:08:26
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Dla mnie najczęściej wykorzystywanym elementem telefonu
    w pracy informatyka-serwisanta jest ........ latarka ;-)

  • 17. Data: 2011-01-21 13:24:42
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/21/2011 08:35 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Wemif" napisał w wiadomości grup
    >
    > Chyba, że tak.
    nawet na dotykowcu bez qwerty używam screena :> I bez wybierania z menu...

    M.

  • 18. Data: 2011-01-21 18:48:56
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

> [...]
    > N e51
    >
    > w/w tel sa juz leciwe wiec zapewne wyszly ich nowsze poprawione wersje - co

    BlackBerry

  • 19. Data: 2011-01-22 00:41:57
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Roger(OS) wrote:
    > Szukam jakiegos tel. dla osoby zajmujacej sie na codzien komputerami,
    > sieciami, serwerami.

    Motorola Milestone z aplikacja ConnectBot. Przydatne dla sieciowca:
    http://code.google.com/p/connectbot/wiki/UsageWithSo
    ftKeyboard
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info