  • 31. Data: 2011-09-22 19:28:35
    Temat: Re: Jaki smartfon niedotykowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:53:14 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Okulista pomoze :) Nawigacja to nie telewizja, dla nieslepych wystarcza
    > praktycznie dowolny ekranik.

    Zalezy. W niektorych sytuacjach to i 17 cali za malo.

    J.

  • 32. Data: 2011-09-22 21:37:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak nawiasem mowiac to patrze na swoja nokie - ekran upackany paluchami,
    > w sloncu kiepsko widac, bo wszystko sie od tych paluchow odbija ... i nie
    > bardzo sobie wyobrazam jak apple mialoby to naprawic.
    > ekran odporny na zatluszczenie ?

    Dokładnie tak to naprawili. Mają powierzchnię która nie lubi się
    z tłuszczem - a więc każde odciski palców można wytrzeć prosto
    jednym ruchem o spodnie czy koszule i ekran jest jak nowy...

  • 33. Data: 2011-09-23 09:13:57
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > ma też spore wady jako smartfon - brak wielu popularnych programów (np.
    > Skype), GG (ten co jest to masakra jest, trzeba knuć z Gtalkiem i
    > transportem jabbera), w ogóle ilość programów jest taka sobie. Jeżeli
    > chodzi o darmowe programy to już w ogóle masakra.

    Fora GT donoszą, że Skype jest i to wręcz w wersji z video-rozmowami (trzeba
    mieć Androida 2.3 - a ten na razie tylko u zachodnich dostawców).
    Do GG polecam z kolei Palringo - działa super i ma obsługe jeszcze wielu
    innych komunikatorów.

    JA

  • 34. Data: 2011-09-23 11:09:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 11:13:57 +0200, Jeremiasz napisał(a):

> [...]
    > mieć Androida 2.3 - a ten na razie tylko u zachodnich dostawców).
    > Do GG polecam z kolei Palringo - działa super i ma obsługe jeszcze wielu

    źle zacytowałem, nie zauważyłem, że zmieniłeś temat, ja ciągle o Blackberry
    :-/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"