  • 21. Data: 2011-09-22 06:04:07
    Temat: Re: Jaki smartfon niedotykowy?
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    > A więc dobra rada: pobaw się DOBRYM telefonem
    > z DOBRYM ekranem dotykowym i przekonaj się do
    > niego! Początki będą trudne, jak ze wszystkim nowym,
    > ale nie zajmie Ci to więcej jak nauka jazdy na rowerze :-)

    To jaki powinienem obejrzeć / kupić?
    Tak do 500zł za używany.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2011-09-22 06:55:54
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Orion" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jaki powinienem obejrzeć / kupić?
    > Tak do 500zł za używany.

    Musowo musi być siakiś taki :-)
    http://tinyurl.com/3pauahs

  • 23. Data: 2011-09-22 10:53:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > 7 cali jest w sam raz. Nie ma takich smarkfonów
    > na 4" niewiele widać,

    Okulista pomoze :) Nawigacja to nie telewizja, dla nieslepych wystarcza
    praktycznie dowolny ekranik.

    Nemo

  • 24. Data: 2011-09-22 11:02:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 14:55:20 +0200, !sp napisał(a):

    > 7 cali jest w sam raz. Nie ma takich smarkfonów
    > na 4" niewiele widać, 20" zawadza

    dosyć niedelikatnie mijasz się z prawdą:
    http://www.gsmarena.com/dell_streak_7-3881.php
    galaxy tab 1000 też w zasadzie, po drobnym hacku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 25. Data: 2011-09-22 11:03:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 15:27:11 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Jest Galaxy Tab ;-) Tylko że rozmowa via tryb głośnomówiący albo
    > słuchawki na kabelku albo po BT. Oprócz tego że to tablet to jest to w
    > pełni funkcjonalny telefon.

    ZTCP to da się go przekonać, że jest telefonem. iTampon zresztą też. Wtedy
    świetnie wszyscy widzą logo z daleka, znacznie lepiej niż w przypadku
    gejfona, aż dziwię się, że ten azbestowy troll tak jeszcze nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 26. Data: 2011-09-22 11:43:20
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-22, o godz. 12:03:51
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

> [...]
    > Wtedy świetnie wszyscy widzą logo z daleka, znacznie lepiej niż w
    > przypadku gejfona, aż dziwię się, że ten azbestowy troll tak jeszcze

    Nic nie trzeba przekonywać. Poza brakiem głośnika tak by po przyłożeniu
    do ucha był w tegoż ucha okolicy to w sumie taki duży telefon z
    Androidem. Świetnie sprawdza się w plecaku czy torbie ze słuchawką po
    BT i wybieraniem głosowym. Albo jak pisałem - w takim trybie jak
    głośnomówiący w innych telefonach. W odróżnieniu od np. Motoroli XOOM
    Galaxy Taba nie wykastrowano z funkcjonalności telefonu - jest ona
    dokładnie taka sama jak w telefonach z Androidem 2.2 czy 2.3. W
    porównaniu z iPhone ma ogromną zaletę - nie traci zasięgu po wzięciu do
    ręki. ;-)

    Zdrówko

  • 27. Data: 2011-09-22 12:45:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Orion" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > "Orion" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > To który telefon jest tak wygodny w użyciu ekranu dotykowego?
    > Ja próbowałem używać HTC HD2 i uważam, że to totalna porażka...

    Opisz swoje wrażenia i napisz konkretnie co Ci pszeszkadza
    w dotykowcu... Z czym masz konkretnie problemy.

    Ja używam iPhone 4 od ponad roku i jestem zachwycony jakością
    jego obrazu LCD i jakością pracy jego ekranu dotykowego...
    Do tego jest bardzo solidnie wykonany i dobrze leży w ręce
    będąc cienki i nie zbyt duży do objęcia dłonią i pisania na jego
    klawiaturze wirtualnej SMSów w pionie jednym kciukiem.

  • 28. Data: 2011-09-22 12:46:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Orion" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > To jaki powinienem obejrzeć / kupić?
    > Tak do 500zł za używany.

    A widzisz... i tu jest pewnie problem. Oglądasz tanie aparaty
    z dotykowym ekranem a te niestety nie pracują zbyt dobrze.

  • 29. Data: 2011-09-22 13:15:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.09.2011 08:02, Orion pisze:

    > "Orion" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > To który telefon jest tak wygodny w użyciu ekranu dotykowego?
    > Ja próbowałem używać HTC HD2 i uważam, że to totalna porażka...

    samsung i780
    ToMasz

  • 30. Data: 2011-09-22 19:25:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 07:45:17 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja używam iPhone 4 od ponad roku i jestem zachwycony jakością
    > jego obrazu LCD i jakością pracy jego ekranu dotykowego...

    Tak nawiasem mowiac to patrze na swoja nokie - ekran upackany paluchami, w
    sloncu kiepsko widac, bo wszystko sie od tych paluchow odbija ... i nie
    bardzo sobie wyobrazam jak apple mialoby to naprawic.
    ekran odporny na zatluszczenie ?

    J.