  • 1. Data: 2011-09-20 06:39:19
    Temat: Ochrona danych - zakup przez internet
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Tak sie zastanawiam, jak to jest z ochrona danych osobowych podczas zakupow
    robionych w sklepach internetowych telefonii komorkowej (i moze innych tez
    ?). Kurier przywozacy towar, zabiera dokumenty o osobie/firmie. Bieze
    papiery takie jak ksero dowodu, wpis do ewidencji, regon, nip.... Czy to
    jest normalne, ze kurier (a potem kij go wie ile osob nie z firym gdzie sie
    cos kupilo) ma wglad do naszych danych ??

    Fantom

  • 2. Data: 2011-09-20 13:16:22
    Temat: Re: Ochrona danych - zakup przez internet
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j59cer$2o4$...@n...task.gda.pl,
    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> nastukał:
> [...]
    > ewidencji, regon, nip.... Czy to jest normalne, ze kurier (a potem
    > kij go wie ile osob nie z firym gdzie sie cos kupilo) ma wglad do

    a nie wkłada ich przy drzwiach do koperty zakleja i robi z tego przesyłki ?

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-09-20 16:21:14
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 20 Wrz, 15:16, "VSS" <v...@o...pl> wrote:
    > W wiadomości:j59cer$2...@n...task.gda.pl,
    > Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> nastukał:
    >
    > a nie wkłada ich przy drzwiach do koperty zakleja i robi z tego przesyłki ?

    Zapewne kurierzy tak robią w 99,9% przypadków, tylko nasze oczy chcą
    oglądać coś innego co umieszczone jest w paczce, myślami w tym czasie
    rozkminiamy gadżet.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-09-20 21:20:19
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    wiadomości:8416b0cf-5234-4747-b327-978554f30dce@dq7g
    2000vbb.googlegroups.com,
    Marek Sondej <s...@g...com> nastukał:

    > Zapewne kurierzy tak robią w 99,9% przypadków, tylko nasze oczy chcą
    > oglądać coś innego co umieszczone jest w paczce, myślami w tym czasie
    > rozkminiamy gadżet.
    >
    > Pozdrawiam.

    to juz problem kupującego, że ważniejszy jest dla niego nowy fon niż dane
    osobowe.

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-09-25 08:20:49
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > a nie wkłada ich przy drzwiach do koperty zakleja i robi z tego przesyłki
    > ?

    Ja widzialem, ze wkladal tylko do koszulki przezroczystej i tyle.

    Fantom