  • 11. Data: 2016-01-25 07:52:43
    Temat: Re: Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-21 o 12:25, Marcin N pisze:
    > Czy jakieś serwis internetowy pokazuje sytuację drogową on-line?
    > Chodzi mi o Trójmiasto.
    >
    > Chętnie przed wyjściem z domu, albo już w drodze - zajrzałbym do takiego
    > serwisu, żeby móc ocenić sytuację i wybrać trasę.

    Teraz trudniejsze pytanie:
    czy któryś z serwisów pokazuje, jak zmienia się natężenie ruchu w danym
    punkcie w czasie?

    Np wybieram skrzyżowanie X i chcę zobaczyć, jakie korki były o 7:30,
    8:00, 8:30, itd.
    Da się?

    --
    MN

  • 12. Data: 2016-01-25 09:27:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    Dnia Sun, 24 Jan 2016 19:11:20 +0100, j...@i...pl napisał(a):
    > On Fri, 22 Jan 2016 22:08:47 +0100, Tomasz Pyra

    >No to wiadomo, jednak wystarczy mieć Yanosika czy nawigację i już
    >Google
    >wie wszystko.
    >A na drogach tego jednak mało nie jeździ.

    IMO to nawet bez GPS google wie duzo, bo namierzanie po wifi dla
    potrzeb korkow jest wystarczajaco dokladne.

    Pytanie tylko czy odrozni samochod od pieszego, od rowerzysty, od
    tramwaju czy autobusu, byc moze na wydzielonym torowisku czy buspasie,
    albo od metra ...

    >W każdym razie tak po trójmieście - działa bezbłędnie w odróżnieniu
    >od
    >innych serwisów gdzie dane często są za rzadko odświeżane.

    google czy janosik ?

    Janosik sie IMO troche spoznia. ale to trudno ocenic.

    J.

  • 13. Data: 2016-01-25 11:08:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jan 2016 22:08:47 +0100, w
    <1kiuvb3tm0u4z$.oa2hgfl516m4.dlg@40tude.net>, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

    > Pod warunkiem że w samochodzie flotowym nie jedzie żaden smartfon z
    > Androidem ;)

    Musiałby mieć włączony GPS -- i to stale. A to od razu zeżre baterię, więc jest
    to w zasadzie niemożliwe.

    Patrz punkt wyżej.

  • 14. Data: 2016-01-25 11:14:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jan 2016 07:52:43 +0100, w <56a5c63b$0$700$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > punkcie w czasie?
    >
    > Np wybieram skrzyżowanie X i chcę zobaczyć, jakie korki były o 7:30,

    Powinno być na targeo.pl -- ale jak dla mnie to ich dane mają słabą
    wiarygodność.

  • 15. Data: 2016-01-25 11:15:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Jan 2016 23:21:28 +0100, w <1...@4...net>,
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

    > Urządzenie oczywiście musi mieć włączony GPS i wtedy serwis Google Maps
    > mierzy prędkość takich urządzeń i jakoś tam je klasyfikuje oblicza
    > prędkości na danych odcinkach dróg.

    Jakoś tego nie widzę patrząc na aktywność internetową googlowej aplikacji
    mapowej.

  • 16. Data: 2016-01-25 11:37:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    >Jakoś tego nie widzę patrząc na aktywność internetową googlowej
    >aplikacji
    >mapowej.

    Bo to moze robic usluga lokalizacji google.
    Przeczytaj licencje :-)

    Poza tym - myslisz, ze zaraportowanie pozycji co pare minut to
    strasznie duzo danych wymaga ?

    J.

  • 17. Data: 2016-01-25 11:43:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >danym punkcie w czasie?

    >Np wybieram skrzyżowanie X i chcę zobaczyć, jakie korki były o 7:30,

    srednio.
    Maps.google, jak sobie wlaczysz informacje o natezeniu ruchu, to
    pokazuje sie na dole okienko i mozna wybrac zamiast "aktualne" "typowe
    natezenie ruchu" i czas.

    J.

  • 18. Data: 2016-01-26 07:32:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 09:27, J.F. pisze:

    > google czy janosik ?

    http://livetraffic.tomtom.com/
    Bardzo rzadko się myli w urządzeniu na głównych trasach.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om