  • 1. Data: 2010-03-05 11:08:38
    Temat: Malowanie satki pod kolor domu :)
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    czy ktos kiedys malowal satke pod kolor domu?
    Tj czasze uchwyt konwertera i sam konwerter (bez malowania tej czesci
    odbierajacej) oraz kabli.

    Googlalem troche
    (czytalem ten watek:
    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=3200)
    i napisali, zeby zrobic jak najciensza wartwe.
    Obecna czasza (polsat cyfrowy) jest czarna a blok szaro-zielonkawy.
    nie chcialbym nowych sasiadow irytowac za bardzo i dlatego pomalowalbym na
    kolor taki jak dom (zblizony) zeby tak bardzo nie rzucac sie w oczy.
    Antene wieszam z partyzanta (bez pozwolen) wiec tym bardziej.
    Najwyzej mi kaza usunac :>

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-03-05 13:58:35
    Temat: Re: Malowanie satki pod kolor domu :)
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    ja swoją walnełem na zółto spayem i domalowałem usmiech, mniej więcej taki:

    http://th.interia.pl/30,bd89663652139480/SMILE.jpg

    i tak działa od ponad 5 lat.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-03-05 14:05:51
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    VSS <n...@v...pl> napisał(a):

    > ja swoją walnełem na zółto spayem i domalowałem usmiech, mniej więcej taki:
    >
    > http://th.interia.pl/30,bd89663652139480/SMILE.jpg
    >
    > i tak działa od ponad 5 lat.
    Ale jakas technika malowania czy po prostu spray pierwszy lepszy z brzegu i ogien?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 4. Data: 2010-03-05 14:09:21
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-03-05 15:05, topek donosi, że:
    Tutaj masz dość szczegółowo:

  • 5. Data: 2010-03-05 14:12:39
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    topek wrote:
    > Ale jakas technika malowania czy po prostu spray pierwszy lepszy z
    > brzegu i ogien?

    tak, lekko przeszlifowałem czasze papierem 200 albo 300, dwie warstwy
    zółtego spraya z sklepu motoryzacyjnego. po wyschnieciu nakleiłem szablon
    oczu i usmiechu, resztę zakleiłem papierem i dwa razy czarnym sprayem. po
    wyschnięciu odkleiłem i na balkon.

    zrobiłem antence fotę:
    http://www.vss.user.icpnet.pl/sat.jpg

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2010-03-05 16:04:55
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ale jakas technika malowania czy po prostu spray pierwszy
    > lepszy z brzegu i ogien?

    Myślę że pierwszy lepszy i heja do przodu. Skoro stara,
    odstająca w wielu miejscach samoprzylepna naklejka na 2/3
    anteny nie wpływa znacząco to tym bardziej cienka
    równomierna warstwa lakieru też nie wpłynie :-)

  • 7. Data: 2010-03-06 15:29:21
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Robert_J pisze:

    > Myślę że pierwszy lepszy i heja do przodu. Skoro stara, odstająca w
    > wielu miejscach samoprzylepna naklejka na 2/3 anteny nie wpływa znacząco
    > to tym bardziej cienka równomierna warstwa lakieru też nie wpłynie :-)
    A masz jakis pomysl jak dobrac kolor? :)
    Znalazlem na allegro 2 firmy co za 30zl dobiora kolor do kazdego samochodu.
    A dobiora pod kolor sciany bloku? :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 8. Data: 2010-03-06 15:29:49
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    topek pisze:

    > A masz jakis pomysl jak dobrac kolor? :)
    > Znalazlem na allegro 2 firmy co za 30zl dobiora kolor do kazdego samochodu.
    > A dobiora pod kolor sciany bloku? :)
    No i chodzi o to zeby byl spray.
    Nie mam pistoletu i podobnych.

  • 9. Data: 2010-03-06 17:06:15
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > No i chodzi o to zeby byl spray.
    > Nie mam pistoletu i podobnych.

    Człowieku, nie dziel włosa na czworo ;-). Kup pierwszy z
    brzegu spray, kolor jakiś zbliżony, przecież to nie auto
    żeby cieniować :-).

  • 10. Data: 2010-03-06 19:28:30
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > No i chodzi o to zeby byl spray.
    > Nie mam pistoletu i podobnych.

    nie trzeba. teraz taka mechanizacja że robią kolor na zamówienie i pakują do
    spraya :)
    pzdr
    GL