  • 11. Data: 2009-08-13 11:26:38
    Temat: Re: Jaki pokrowiec na motor ?
    Od: fv <f...@c...com>

    Jasio wrote:

    > Yhym, a Honda ABS.
    > Proszszsz...

    Ale o co chodzi? Obydwa moje suzuki bardzo cierpiały bez pokrowca, zwłaszcza późną
    jesienią.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 12. Data: 2009-08-13 16:44:42
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 13:26:38 +0200, fv napisał(a):

    > Ale o co chodzi? Obydwa moje suzuki bardzo cierpiały bez pokrowca, zwłaszcza późną
    jesienią.

    Ale z jakiego powodu?
    Wilgoć - rdza?

    Sebastian S.

  • 13. Data: 2009-08-13 16:50:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > Ale o co chodzi? Obydwa moje suzuki bardzo cierpiały bez pokrowca, zwłaszcza późną
    jesienią.

    Suzuki gnija nawet trzymane w suchym cieplym garazu. Pokrowiec nie ma tu
    nic do rzeczy. Malo tego, czesto wlasnie pod pokrowcem gromadzi sie
    nadmiernie wilgoc co jeszcze przyspiesza korozje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-08-13 21:05:34
    Temat: Re: Jaki pokrowiec na motor ? [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kuczu pisze:

    > Suzuki gnija nawet trzymane w suchym cieplym garazu. Pokrowiec nie ma tu
    > nic do rzeczy. Malo tego, czesto wlasnie pod pokrowcem gromadzi sie
    > nadmiernie wilgoc co jeszcze przyspiesza korozje.

    Od zawsze twierdzilem ze Suzuki to gnijace padlo. Widocznie mialem racje
    ;)))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 15. Data: 2009-08-23 10:02:19
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 12 Aug 2009 10:50:21 -0700 (PDT), player napisał(a):
    >

    > Od dłuższego czasu moto stoi sobie 'nago' na parkingu i jest ok - w
    > końcu odrobina deszczu nie jest mu w stanie zaszkodzić.

    No popatrz, a moje skorzane sakwy pod pokrowcem sa zawsze suche, a po
    deszczu bez pokrowca sa mokre.
    Acha i jeszcze jedno - moto pod pokrowcem mniej kusi postronnych do
    grzebania przy nim niz moto bez pokrowca. Jak dla mnie to najlepsze byly
    pokrowce z Lidla jeden po trzech latach sobie troszke naderwalem ale juz
    od dawna one w Lidlu nie bywaja :(

    pozdrawiam, Leszek