  • 131. Data: 2010-03-13 14:29:56
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 9 Mar, 10:46, anonim <a...@a...com> wrote:
    > anonim pisze:
    >
    > Dojazdy do pracy to tylko pretekst do kupienia motocykla :)
    >
    > Bardzo podobają mi się choppery - preferuję jazdę spokojną ale
    > dynamiczną. Na oku mam Virago 535.
    > Skutera nie chcę. Nie podoba mi się, głupio bym na takim czymś wyglądał,

    To kup sobie Virago 535 i nie zawracaj gitary.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 132. Data: 2010-03-14 17:59:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 13 Mar 2010 08:18:50 +0100, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

    > Idac tropem wskazanym przez Ciebie mozna
    > wskazac mechaniczny wtrysk w samolotach z IIWS. W sumie to jedna cholera
    > czy motocykl czy samolot, oba maja silniki benzynowe.

    Owszem, bo tu tak naprawdę chodzi o to, że właściwie wszystko
    już było :)

    > Ale martwi Cie to ?

    Ani trochę.

    r.
    _____________

  • 133. Data: 2010-03-15 08:09:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Zaraz ktos gotow sobie przypomniec ze Ty tez.

    ale co ja tez? ja tez mam wtrysk od 33 lat?

    > Kolega Tomy ubaw zasial nie z pomoca zaworkow w Jamasze lecz:
    > - totalna przyslowiowa kula w plot co do wiedzy Kucza;

    i ksiezniczki precle sie obrazily?

    > - twierdzeniem ze od 30 lat nie nastepuje postep w konstrukcjach
    > silnikow spalinowych.

    No i tu moim zdaniem ma racje. Ale wy musicie dojebac nowemu.

    > Zaczekaj zatem na nieco lepsza sposobnosc Twego ulubionego przejechania
    > sie po TWA lizacym sobie duspka, z pewnoscia sie zdarzy. W miedzyczasie
    > poczytaj troche o technice. Chocby w Internecie.

    Wystarcza mi precle, tu jest wszystko napisane.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 134. Data: 2010-03-15 08:44:16
    Od: fv <f...@c...com>

    Kefir wrote:

    > I to bylo seryjne awto, nie tylko wyscigowe? Gratz, w takim razie
    > zlapales.

    Ale zara... Mercedes dał też wtrysk w okolicach 76 roku do aut seryjnych. I na pewno
    nie był
    pierwszy jeśli chodzi o seryjne auta:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection#History_
    and_development

    Prośba o to by nie mylić wtrysku mechanicznego z wtryskiem sterowanym elektronicznie.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 135. Data: 2010-03-15 09:13:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
    and_development

    > Prośba o to by nie mylić wtrysku mechanicznego z wtryskiem

    I z wtryskiem bezpośrednim.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 136. Data: 2010-03-15 10:02:32
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kefir"
    Idac tym tropem, wspolczesne rozwiazania Ferrari czy Lotusa po prostu leza
    na ulicy.

    A coz to oni wymyslili w ostatnich latach oprocz coraz skuteczniejszego
    marketingu i brandowania marki???
    Ich sukcesem jest glownie lansowanie maloseryjnosci produkcji i coraz
    ladniejsze wizje wloskich projektantow...

    Tytus z fabryki

    4944 (20100314) __________

  • 137. Data: 2010-03-15 10:51:37
    Od: fv <f...@c...com>

    Jasio wrote:
    > I z wtryskiem bezpośrednim.

    Słuszna uwaga, przegapiłem to.

    --
    fv

  • 138. Data: 2010-03-15 13:38:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > No ale my tu o motocyklach. Idac tropem wskazanym przez Ciebie mozna
    > wskazac mechaniczny wtrysk w samolotach z IIWS. W sumie to jedna cholera
    > czy motocykl czy samolot, oba maja silniki benzynowe.

    Malo tego, taki Supermarine Spitfire swietnie ganial pod gorke dzieki RR
    Merlin pompowanemu dwustopniowa sprezarka mechaniczna (i wtrysk, wtrysk tez
    mial i intercoolerl!) , a gupi VW musial sie z mechanicznego Garett-a (G60)
    wycofac bo sie psulo ;)
    Wnosek: postep jest, ale do tylu!! ;)

    Naiwnie imaginowalem sobie dotychczas ze wdrozenie do wielkoseryjnej
    produkcji (i uczynienie rozsadnie niezawodnym na miare uzyskiwanych
    przebiegow), czegos co dziala w warunkach laboratoryjnych lub wyczynie jest
    wiekszym skokiem technologicznym niz sam fakt 'uruchomienia' bez ogladania
    sie na koszty.
    Gupio mi teraz jakniewiemco.

    weFAQ&v=qvj

  • 139. Data: 2010-03-15 14:09:15
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

    > ale co ja tez? ja tez mam wtrysk od 33 lat?

    Nie wiem co tam u Ciebie i chlopakow. Pysznie Ci idzie o ksiezniczkach, czy
    mozna liczyc na wiecej?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef, wielbiciel talentu.

  • 140. Data: 2010-03-15 16:22:02
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Elektroniczny wtrysk paliwa. Dziekuje

    Znaczy się tranzystory wtryskują elektrony z paliwem do komory spalania?
    Nie dyskutuj ze mną proszę o elektronice i automatyce, bo to mój zawód.
    Gadka z Tobą nie ma sensu, nic się ciekawego od Ciebie nie dowiem.
    Prowadzę rozmowy zazwyczaj po to aby się czegoś nowego nauczyć i dowiedzieć
    od Ciebie mi to nie grozi.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com