  • 141. Data: 2010-03-15 17:29:16
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-15 17:22, Tomy M. pisze:

    > Znaczy się tranzystory wtryskują elektrony z paliwem do komory spalania?
    > Nie dyskutuj ze mną proszę o elektronice i automatyce, bo to mój zawód.

    to moze go zmień albo przynajmniej sie nie chwal tak głosno ?

    na pytanie o powyzszą nazwe google zwraca jakies 58 tys linków czyli
    pojecie jest dosc znane. I nawet mój syn bedzie znał róznice miedzy
    mechanicznym wtryskiem paliwa a elektronicznym.
    zapewne zaraz powiesz ze to nie jest elektroniczny wtrysk paliwa tylko
    wtrysk paliwa ze sterowaniem elektronicznym ale to tylko cwiczenia
    semnatyczne, nikt tak dzis nie mówi. Na samolot tez kiedys mówiono aeroplan.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 142. Data: 2010-03-15 17:31:20
    Od: Arni <n...@s...org>

> [...]

    zapewne zaraz powiesz ze to nie jest elektroniczny wtrysk paliwa tylko
    wtrysk paliwa ze sterowaniem elektronicznym ale to tylko cwiczenia
    semantyczne, nikt tak dzis nie mówi. Na samolot tez kiedys mówiono aeroplan.

    PEES:
    niezła specjalizacja w elektronice i automatyce:
    http://www.ansibl.com/

  • 143. Data: 2010-03-15 19:41:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 15 Mar 2010 09:44:16 +0100, fv <f...@c...com> wrote:

    > Prośba o to by nie mylić wtrysku mechanicznego z wtryskiem sterowanym
    elektronicznie.

    Tylko czemu? IMHO różnica między alpha-n, a skomplikowaną
    krzywką jest niewielka (znaczy jest duża, gdy porównać
    pracochłonność wykonania takiej krzywki w erze przed CNC, do
    zaprogramowania EPROM-u, jeśli oczywiście jest to EPROM, a nie
    taki cudak jak D-Jetronic).

    r.
    _____________

  • 144. Data: 2010-03-15 19:52:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 14:38, Kefir pisze:

    > a gupi VW musial sie z mechanicznego
    > Garett-a (G60) wycofac bo sie psulo ;)
    > Wnosek: postep jest, ale do tylu!! ;)

    Mercedes od wielu lat forsuje mechaniczne sprezarki i jakos sie z tego
    nie wycofuje. Widzisz na klapie napis Kompressor - wiesz ze ma
    mechaniczna dwuchawke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 145. Data: 2010-03-15 20:02:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 17:22, Tomy M. pisze:

    > Znaczy się tranzystory wtryskują elektrony z paliwem do komory spalania?

    To bym napisal elektronowy. Zreszta kazdy pierwiastek chemiczny z
    tablicy Mendelejewa posiada elektrony wiec poniekad jest w tym ziarno
    prawdy. Bez elektronow nie byloby takze pradu dzieki ktoremu dzalaja
    tranzystory :) I powiedz to producentom ktorzy uzywaja terminu EFI.

    > Nie dyskutuj ze mną proszę o elektronice i automatyce, bo to mój zawód.

    Wow

    > Gadka z Tobą nie ma sensu, nic się ciekawego od Ciebie nie dowiem.
    > Prowadzę rozmowy zazwyczaj po to aby się czegoś nowego nauczyć i dowiedzieć
    > od Ciebie mi to nie grozi.

    Musi Ci byc ciezko w zyciu. Same glupki dookola.

  • 146. Data: 2010-03-16 06:25:13
    Od: Glub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > W dniu 2010-03-15 14:38, Kefir pisze:

    > Mercedes od wielu lat forsuje mechaniczne sprezarki i jakos sie z tego
    > nie wycofuje. Widzisz na klapie napis Kompressor - wiesz ze ma
    > mechaniczna dwuchawke.

    Znaczy się kompresor odsrodkowy z wału silnika pędzony?

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 147. Data: 2010-03-16 08:48:48
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości

> [...]
    > pracochłonność wykonania takiej krzywki w erze przed CNC, do
    > zaprogramowania EPROM-u, jeśli oczywiście jest to EPROM, a nie

    Ja widzę, że to po polsku, ale słowa nie rozumiem. :D

    --
    Jasio
    vx etz

  • 148. Data: 2010-03-16 09:05:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-15 18:31:20 +0100, Arni <n...@s...org> said:

    > PEES:
    > niezła specjalizacja w elektronice i automatyce:
    > http://www.ansibl.com/

    Mam nadzieję że na tej elektronice i automatyce zna się lepiej niż na
    grafice, bo to ostatnie mu wychodzi dość cieńko. Choć patrząc na stek
    bredni jaki wypisał o DeTku, nie liczyłbym na to. Ale może już nie
    prowokujcie chłopaki gościa do uzewnętrzniania się w tym wontku,
    zostawcie coś na inne.
    ;-)

    de Fresz

  • 149. Data: 2010-03-16 09:46:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message

    > Mam nadzieję że na tej elektronice i automatyce zna się lepiej niż na
    > grafice, bo to ostatnie mu wychodzi dość cieńko.

    Etau, poklikalem i przyznaje ze kolege mozna nazwac czlowiekiem renesansu:
    mnogie zainteresowania i wiele wcielonych idei. Respekt. Lepiej tak, chocby
    czasem nie bedac do konca profesjonalista, niz pedzic zycie wylacznie na
    mantykowaniu.
    Acha, Tomy, pozdrowienia dla Asi. Slicznie jej w wannie, pianie i koralach.
    Jeno z ta "zielenina" u Kucza pomysl mocno nie trafiony, gdyz czlek to w
    technice kuty na cztery nogi i ogon. Smykalke ma i tez sie realizuje.

    weFAQ&v=qvj

  • 150. Data: 2010-03-16 10:03:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

> [...]
    > stek bredni jaki wypisał o DeTku, nie liczyłbym na to. Ale może już
    > nie prowokujcie chłopaki gościa do uzewnętrzniania się w tym wontku,

    To jest właśnie efekt TWA.

    Przecież nie napisał wcale steku bzdur. Może trochę upiększył słowami
    technologię, ale nie napisał nieprawdy tylko napisał entuzjastycznie.
    IMHO
    Ja myślałem, że od czasu RD350 Yamaha ten YVPS zarzuciła, bo mnie 125
    w cfajtakcie nie interesują.

    A nt.ocen artystycznych chciałem się nie wypowiadać, bo się nie znam.
    http://www.ansibl.com/projekty/greenzone_sciana_1.ht
    ml
    Nie wiem na przykład co z tym jest nie tak? Fachowo wykonane i chuj.

    W ogóle wtrącanie tutaj wątka oceny prac graficznych, żeby udowodnić,
    że Tomy M. się na niczym nie zna i jest wsiowym głupkiem, to akurat
    cienki manewr, chłopaki.

    --
    Jasio
    vx etz