  • 61. Data: 2010-07-24 21:32:49
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Tylko wiesz, jak chcesz miec to porzadnie zrobione, zeby lakier sie nie
    > roznil od sasiednich elementow, zeby szczeliny byly takie same jak
    > wczesniej, zeby pozniejszy klient nie latal z magnesem "panie, tu sama
    > szpachla", zeby wszystkie uszczelki i drobne elementy byly umieszczone
    > jak przed szkoda, zeby nowe czesci byly ocynkowane jak oryginalne - to
    > cena rosnie.

    Wystarczy dobry fachowiec. Nie trzeba ASO do tego i ich absurdalnych cen.
    Zresztą ASO zwykle nie ma wcale lakierni itp. tylko oddaje auta do
    podwykonawców.

    --
    ignorance is bliss

  • 62. Data: 2010-07-24 22:04:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > ASO nie jest jedynym miejscem, gdzie można usunąć rysę na drzwiach. Nie
    > ma najmniejszego powodu by usuwać ją w najdroższym możliwym miejscu,

    Jest.
    Gwarancja.

  • 63. Data: 2010-07-24 22:07:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zrobienie tego co mówisz u dobrego lakiernika to 2-3 tys. wraz z
    > częściami.

    Skoro same części kosztują właśnie tyle, to znaczy że nie masz zielonego
    pojęcia o czym mówisz.
    I skoro samo PTU wycenia szkodę na 2 razy tyle, to tym bardziej.

    >A lakierowanie połowy auta z powodu klapy i tylnego zderzaka
    > to idiotyzm.

    Jeszcze dach i przedni zderzak został policzony przez PTU.

    > Różnicy i tak nie będzie widać bo blachy są przecież pod
    > innym kątem, a jak pomalujesz połowę auta to debile przy sprzedaży będą
    > ci wmawiać, że zdrapałeś je z drzewa.

    I dlatego nie mam zamiaru tego robić, tak jak wymiany podłogi w bagażniku.
    Co nie znaczy, ze odszkodowanie za powyższe się nie należy.

  • 64. Data: 2010-07-24 22:09:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mam jego oświadczenie, jeszcze nie zgłosiłem bo nie miałem na to czasu
    > ani ochoty. Myślę, że cokolwiek mi dadzą to będę zadowolony,

    I dokładnie tak samo postąpiłem z ryską na drzwiach.
    Ale skoro obecna szkoda jest dużo więcej warta, to nie mam zamiaru dać się
    oszukać.

  • 65. Data: 2010-07-24 22:10:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wystarczy dobry fachowiec. Nie trzeba ASO do tego i ich absurdalnych cen.
    > Zresztą ASO zwykle nie ma wcale lakierni itp. tylko oddaje auta do
    > podwykonawców.

    Dokładnie - te ceny to właśnie od podwykonawcy pochodzą.
    Czyli takiego dobrego lakiernika, o którym mówisz.
    Takoż i nie bardzo wiem, jak chcialbyś namówić go do spuszczenia 2/3 ceny.

  • 66. Data: 2010-07-24 22:34:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Skoro same części kosztują właśnie tyle

    Trzyletnie?

    > Jeszcze dach i przedni zderzak został policzony przez PTU.

    Mówiłeś o tylnym zderzaku i klapie. Zdecyduj się.

    --
    ignorance is bliss

  • 67. Data: 2010-07-24 22:35:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Dokładnie - te ceny to właśnie od podwykonawcy pochodzą. Czyli takiego
    > dobrego lakiernika, o którym mówisz. Takoż i nie bardzo wiem, jak
    > chcialbyś namówić go do spuszczenia 2/3 ceny.

    Za 10 tys. to można dwa auta polakierować, a nie klapę i zderzak.

    --
    ignorance is bliss

  • 68. Data: 2010-07-24 22:36:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Jest.
    > Gwarancja.

    Gwarancja na co? Chyba tylko na klapę?

    --
    ignorance is bliss

  • 69. Data: 2010-07-24 22:50:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Trzyletnie?

    Kupowałem nowe i takie mam mieć.
    Jak Ci się nie podoba, trzeba szkód nie powodować.

    > Mówiłeś o tylnym zderzaku i klapie. Zdecyduj się.

    Klapa jest mocowana do dachu czy nie jest?
    No i w punktach mocowania widać ślady na lakierze.
    A przedni zderzak to skutek wepchnięcia na pojazd, który stał przede mną.
    Minimalne, ale jednak ryski są.

    Czyli odszkodowanie się należy.

  • 70. Data: 2010-07-24 22:52:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Za 10 tys. to można dwa auta polakierować, a nie klapę i zderzak.

    I dach i przedni zderzak.
    Razem z częściami do wymiany (bo niby czemu miałbym mieć coś
    poszpachlowane)?
    I dasz na to gwarancję?