  • 1. Data: 2010-07-01 11:20:45
    Temat: Jaki inny zestaw niż GMC-2W ?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Witam,

    czy w obecnej ofercie na ryku jest coś ciekawszego niż DMC-G2W
    http://tiny.pl/h7h9h (link do sklepu Panasonic)? Początkowo chciałem G1, ale
    jest on w tej chwili juz niedostępny w takim zestawie. NIE chcę lustrzanki
    tzn. mogę chcieć jeżeli będzie naprawdę warto.

    Aparat ma być "prosty mechanicznie" ponieważ będzie jeździł ze mną po górach
    na rowerze i w razie gleby nie chcialbym żeby się coś rozsypało w środku.
    Obawiam się, że lustrzanka mogłaby źle odebrać taką sytuację pomimo tego, że
    byłaby w usztywnionym pokrowcu w plecaku. Naczytałem się do oporu o
    doświadczeniach ludzi, którzy rowerują z lustrami, ale nadal mam wątpliwości
    co do takiego połączenia.

    Bardzo podoboba mi się idea takiego aparatu jak seria G czyli taka
    "bezlustralustrzanka" czy jak to tam ludzie teraz nazywają ten patent.

    O czym warto pomyśleć zamiast G2? Z "niepotrzebnych" rzeczy chciałbym
    odchylany ekran :P

    --
    pozdrawiam
    kml