  • Data: 2013-06-07 16:20:49
    Temat: Jaki free anty-vir polecacie?
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W komp. stacjonarnym używam Kasperskiego, ale chciałbym jakiś bezpłatny
    ściągnąć z sieci do laptopa. Wiem, że są różne trial'e, lecz wolałbym taki,
    którego będę mógł używać przynajmniej przez pół roku. A jeszcze: o jednym z
    programów antywirusowych usłyszałem onegdaj opinię, że sam w sobie jest
    programem "szpiegowskim". Hmm...

    Kto co używa, i może polecić?

    Zaś co do Kasperskiego: wygląda na to, że jest zabójczo skuteczny, ale...
    coś w nim mnie niepokoi. Mam dość szybkie łącze i-netowe, ale on aktualizuje
    się z szybkością ok. 50 kB/s - tak sam z siebie podaje. Aktualizacja trwa
    więc ok. 20 minut. Czy jest wykluczonym, aby on w tym czasie wysyłał coś z
    mojego komp. bez mojej wiedzy i zgody? Wszak "firma" w której wcześniej
    pracował pan Kasperski - zajmowała się - hmm - "zbieraniem danych" :)

    --
    Pozdrawiam - Rafał