  • 11. Data: 2012-02-03 15:06:28
    Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 13:32, Chris pisze:
    > Kamil 'Model' nabazgrał(a):

    > 406 coupe + 307 SW oba problemy z elektryką ... i z rozmów z innymi też
    > miewali problemy, być może to kwasja wieku auta i potem poprawili.

    Generalnie to zależy jak się trafi. Jeden egzemplarz nie będzie miał
    problemów z niczym, a drugi rozsypie się po 5km.

  • 12. Data: 2012-02-03 15:27:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-03 13:32, Chris pisze:
    > Kamil 'Model' nabazgrał(a):

    > 406 coupe + 307 SW oba problemy z elektryką ... i z rozmów z innymi też
    > miewali problemy, być może to kwasja wieku auta i potem poprawili.

    Taa? I co się działo w 307? Tak ciut szczegółowo...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2012-02-03 16:07:54
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Wez Fiata Linea T-Jet 120 KM w pełnej opcji za 30 tys kupisz trzylatka a
    jest czym zaszpanować na miescie i komfort jazdy rewelacja nie mowiąc o
    pojemnym bagazniku do ktorego schowasz konia z bronami
    Pa

  • 14. Data: 2012-02-03 16:27:34
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: RZEGNA Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 3 luty 2012, 13:04:37

    > Kia sportage

    Miało być bez trollowania!

    --
    Llort

  • 15. Data: 2012-02-03 17:34:27
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    @ Michał Gut
    Doblo obejrze, dzieki.

    @Kamil Model
    Mam obecnie auto wielkosci 307SW i sie nie mieszcze... za male niestety.

    @Mirek Ptak
    To jest wlasnie alternatywna opcja - wieksza osobowka kombi - Vectra C,
    Mundek. Kumpel porownywal Scenica (nie Grand) i Mondeo kombi i wybral Mundka
    dla rodziny 2+2.

    @Chris
    A Pacifica spelni moje wymagania rozsadnych kosztow utrzymania i
    bezawaryjnosci? Jak z automatem? Obejrze to tez.

    @Tomasz Gorbaczuk
    Hmm, to w sumie mniejsze OC niz place za dresowoza 2 litry Pb. Dzieki za
    info!

    @kowtow
    Linea duza??? Masz dzieci? :-) Jak pisalem - mam porownywalne auto i sie nie
    mieszcze z gratami...

    Dzieki za porady!

  • 16. Data: 2012-02-03 19:00:50
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Wez Fiata Linea T-Jet 120 KM ....... a
    > jest czym zaszpanować na miescie

    rotfl :-))))))

    --
    ---
    uciu

  • 17. Data: 2012-02-03 19:31:16
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-02-03 12:06, Radarro pisze:
    > - Berlingo, Partner, Kangur po 2006 roku, idealnie nowsza buda po 2008/09:
    > Jakies roznice miedzy producentami? Ktorys lepszy?
    Berlingo/Partner - różnią się tylko znaczkiem - oraz skompletowaniem.
    Jak się Twoja żona nie zrazi do "furgonetki" na początku, to będziesz
    miał problem z oderwaniem jej od kierownicy. Możesz argumentować za
    takimi autkami: "nielimitowane miejsce na zakupy..." ;)
    Kangoo - nie znam.
    > 1,6 HDI 90, 1,5 DCi - trwale toto jest? Da sie tym wyprzedzic TIRa lub
    > kapelusza na drodze krajowej, w normalnym czasie ?
    HDi 90 da się nawet bez kalendarza.
    > Jakies FAP-y? Dwumasy? Znane bolaczki? Co ile sie zmienia pasek rozrzadu?
    > Jakies problemy z przesuwnymi drzwiami?
    > 1,6 HDI 110 - warto szukac tej wersji? FAP? Dwumasa jest?
    Zapoluj na 2.0 HDi - 90KM - starsze autka, ale FAP-a widział w
    telewizji, a koło 2-masowe w gazecie - silnik nie do zdarcia - choć
    "polak potrafi" :)

    > Scenic / Grand Scenic - fajny, ale sa glownie z motorem 1,9 DCi. Nie wiem ile
    > zaplace ubezpieczenia za takiego potwora :-))))))
    > Jakies wady tego silnika? Niespodzianki?
    Jest ileś wersji silnika - każda ma swoje zady i walety...

    > Zafira - też 1,9d - koszty ubezpieczenia wyzsze. Jakies bolaczki?
    > Nie podobaja mi sie ople w srodku, ale ostatecznie przezyje to jakos.
    1.9 to tak naprawdę JTD - fiatowskie.

    > Doblo - nie znam, nie ogladalem jeszcze
    W podanej cenie ciężko będzie o nowe Doblo - obecny model - chyba, że
    powypadkowe.
    Miałem, jeździłem, starym - bezawaryjna plastykowa taczka :( - niestety
    tylne zawieszenie na resorach piórowych (jak w Fiacie 125 ;) ) nie
    sprawdza się do jazdy osobowej - co innego gdy na pace masz 500kg...
    Znacznie lepsze (praca zawieszenia) są Berlingo/Partner - ale tylna
    belka wymaga uwagi i trzeba się liczyć z koniecznością wymiany łożysk
    wahaczy - co 100-200kkm)

    > Sharan/Galaxy/Alhambra - z kultowym tedeji - jakieś roznice miedzy nimi?
    Żadnych - to samo z tej samiej fabryki, na dzieńdobry droższe o 30% za
    znaczek i święte literki. Największa szansa, że "Ludowy Smaochód"
    pójdzie do ludu bez Twojej zgody :(...
    Galaxy od 2006r nie ma nic wspólnego z VAG-iem - na szczęście :)
    > Bolaczki? Nie chce doplacac za 3 magiczne literki na klapie jak nie musze.

    Citroen Xsara Picasso - "jajko" - obejrzyj i rozważ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 18. Data: 2012-02-03 20:09:08
    Od: "RZEGNA" <l...@w...pl>

    > Kia sportage

    >Miało być bez trollowania!

    co masz przeweciwko Sportage. Mam ja i koleżanka z aerobicu i nam pasuje

    RZ

  • 19. Data: 2012-02-04 00:49:57
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "RZEGNA" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kia sportage

    pochalniacze paliwa
    silniki nie ekonomiczne pala na pałe ile wlezie
    sprzedaja tego gowna w znajomym salonie 3 sztyki dziennie

    nie wiadomo co tych ludzi przyciaga ta durna gwarancja
    czy moda dawnego Daewoo co tez bylo uznawane za dobre

    w sumie taki segment tez jest kierowany dla odpowiedniej klijenteli
    o pewnym stopniu rozumumienia

  • 20. Data: 2012-02-04 01:25:57
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Jak chcesz tanio i niezawodnie to Korea. jak Korea to hyundai
    linki przykładowo-poglądowe a nie do konkretnych egzemplarzy

    1. hyundai sonata,
    http://otomoto.pl/hyundai-sonata-krajowy-serwisowany
    -zadbany-C19415585.html

    2. hyundai grandeur
    http://otomoto.pl/hyundai-grandeur-3-3-v6-prestige-C
    18973596.html

    3. hyundai matrix
    http://otomoto.pl/hyundai-matrix-1-5-crdi-pininfarin
    a-automat-C22606275.html
    - tu Ci kasy starczy na dwie sztuki :), albo zostanie na zabawkę dla
    Ciebie, czyli na tiburona

    4. tiburon
    http://allegro.pl/hyundai-tiburon-coupe-17-cali-2-0-
    147km-automat-i2082516711.html

    Z innych koreańców
    opirus
    http://otomoto.pl/kia-opirus-3-8-full-opcja-navi-aut
    omat-C21939531.html

    z japanesów
    mazda premacy
    http://otomoto.pl/mazda-premacy-C22605537.html

    z innych
    ford C max
    http://allegro.pl/ford-focus-c-max-1-6-tdci-nowy-mod
    el-polecam-i2070678841.html

    C5
    http://allegro.pl/citroen-c5-2-0-hdi-serwisowany-pie
    kny-i2072348646.html

    PT cruiser - ale auta made in USA mają dramatyczne wnętrza....
    http://otomoto.pl/chrysler-pt-cruiser-zadbany-maly-p
    rzebieg-zimowki-C21024201.html

    Ostatecznie, jakbyś niczego nie zdołał wybrać, to:
    http://allegro.pl/bryczka-bryczki-powoz-kutschen-i20
    74280679.html