  • 21. Data: 2013-03-08 17:04:16
    Temat: Re: Jaki dekoder do starego telewizora?
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > ale osobiscie wzialbym dekoder polsatu z biedry za 99zl.
    > Ma etherneta (czego wiwa nie posiada) i ponoc jest bardziej dopracowany.

    Problem z tym, że nagrania pewnie można sobie obejrzeć, ale nie ściągnąć
    na kompa, jak we wszystkich brandowanych providerami odbiornikach.
    Przem

  • 22. Data: 2013-03-08 17:04:28
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Bardzo proszę o radę co kupić.

    Ogolnie wieszkosc tunerow to tak naprawde to samo.
    Ten sam sprzet, bardzo drobne zmiany w sofcie.
    Placisz glownie za obudowe.

    Fajnie jak tuner ma wejscie na internet (lan, wifi)
    a jak mozesz wydac wiecej niz 100zl, to moze to:
    https://www.hurt.com.pl/tv-box-measy-a5a,p11243.html

  • 23. Data: 2013-03-08 17:10:23
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    b-t.html

    > Matko boska...
    > To juz lepiej idz w strone swiatla, znaczy do zrodla:
    > http://forum.emitel.pl/
    Przeczytam to uważnie.

    Czy dobrze mi się wydaje, że korzystając z telewizji
    kablowej nie muszę się martwić tym czy dekoder
    jest odpowiedni do odbioru w mieście czy poza?

    Rozumiem także, że w przypadku starego telewizora
    dekoder trzeba kupić niezależnie od tego czy odbiera
    się TV z kabla czy z anteny.

    Zdaję sobie sprawę z tego, że powyższe "stwierdzenia"
    mogą śmieszyć fachowców, ale ja naprawdę się na tym
    nie znam. :-(

    Pozdrawiam
    Antek

  • 24. Data: 2013-03-08 17:15:09
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-03-08 15:36, Antek wrote:
    (ciap)

    > Zdaje się, że nie napisałem o czymś, co może być w sumie najważniejsze,
    > ale nie znam się na tych sprawach i dlatego to przeoczyłem.
    > Programy telewizyjne mam z kabla UPC.

    (ciap)
    To pytaj w UPC, prawdopodobnie nic nie potrzebujesz kupować ;P

    Włodek

  • 25. Data: 2013-03-08 17:17:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Antek" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy dobrze mi się wydaje, że korzystając z telewizji
    > kablowej nie muszę się martwić tym czy dekoder
    > jest odpowiedni do odbioru w mieście czy poza?

    Mi się wydaje, że korzystając z TV kablowej można w ogóle nie kupować
    dekodera. To chyba oni dekodują i wrzucają w formie standardowej. Ale ja nie
    mam kablowej więc tylko wydaje mi się.
    P.G.

  • 26. Data: 2013-03-08 17:17:56
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    > (ciap)
    > To pytaj w UPC, prawdopodobnie nic nie potrzebujesz kupować ;P

    Dlaczego?
    Dla ścisłości, ja nie chcę dodatkowej umowy z dekoderem za 1 zł
    z UPC.

    Pozdrawiam
    Antek

  • 27. Data: 2013-03-08 18:01:12
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:khd2vg$fb7$1@somewhere.invalid...
    > Mi się wydaje, że korzystając z TV kablowej można w ogóle nie kupować
    > dekodera. To chyba oni dekodują i wrzucają w formie standardowej. Ale ja
    > nie mam kablowej więc tylko wydaje mi się.

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Zwykły sygnał TV, analogowy.

  • 28. Data: 2013-03-08 18:15:05
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Dlaczego?
    > Dla ścisłości, ja nie chcę dodatkowej umowy z dekoderem za 1 zł
    > z UPC.

    Napisali Ci, że jak nie kupisz tego dekodera to czego nie będziesz miał ?
    P.G.

  • 29. Data: 2013-03-08 18:22:30
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    > Jest dokładnie tak jak piszesz. Zwykły sygnał TV, analogowy.

    Chwileczkę, chciałbym to dobrze zrozumieć.
    W budynku jest TV kablowa UPC.
    Ja mam stary TV, mój sąsiad (przykładowy) ma najnowszy telewizor.
    Mamy taki sam abonament.
    Do tej pory, a dokładnie do 18 marca, odbieraliśmy taki sam sygnał
    analogowy.
    Jaki sygnał będzie nadawany w TV kablowej UPC od 19 marca?
    I jeszcze pytania:
    Na moim starym telewizorze bez dekodera:
    a) nie będzie w ogóle obrazu?
    b) będzie obraz "analogowy"?
    Na najnowszym telewizorze sąsiada:
    a) będzie obraz "analogowy"?
    b) będzie obraz "cyfrowy"?

    Wiem, że pewnie takie pojęcie jak obraz analogowy lub cyfrowy
    w ogóle nie jest stosowane, ale przecież wiecie o co mi chodzi.

    Bardzo proszę o wyjaśnienie.
    No i jaka konkluzja - czy muszę kupić dekoder czy nie?

    > Napisali Ci, że jak nie kupisz tego dekodera to czego nie będziesz
    > miał ?
    Nic nie napisali. Jakoś mnie to nie dziwi.

    Pozdrawiam
    Antek

  • 30. Data: 2013-03-08 18:39:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    >
    > Wiem, że pewnie takie pojęcie jak obraz analogowy lub cyfrowy
    > w ogóle nie jest stosowane, ale przecież wiecie o co mi chodzi.

    Jedyne absolutnie pewne co ja mogę stwierdzić to:
    - mając stary telewizor na pewno nie będziesz miał obrazu "cyfrowego" (w
    sensie jego zalet), nawet jak kupisz dekoder.

    Wady obrazu cyfrowego to już pewnie masz od dawna.

    Mniej pewne, ale prawie pewne:
    - nadal będziesz mógł oglądać te wszystkie programy (no może jakimś cudem
    prawie wszystkie), które oglądasz do tej pory.

    Jeśli oprócz programów w formie analogowej UPC wrzuci w kabel multipleksy to
    bez dekodera nie będziesz mógł oglądać programów z multipleksów, ale być
    może te programy już są w Twoim kablu w formie analogowej i pewnie nadal
    będą.

    Nie mam UPC to nie wiem. Tylko oni wiedzą, co wrzucą w kabel, kiedy i za
    ile.

    > Bardzo proszę o wyjaśnienie.
    > No i jaka konkluzja - czy muszę kupić dekoder czy nie?

    Moim zdaniem nie musisz.

    > Nic nie napisali. Jakoś mnie to nie dziwi.

    Zapytałem, bo napisałeś, o dekoderze za 1zł - rozumiałem, że jakąś ofertę Ci
    złożyli no i tam musiała być jakaś argumentacja dlaczego masz kupić ten
    dekoder.

    Oddalam się od komputera do 17.03 więc już nic nie pomogę, ale sądzę, że
    inni wiedzą znacznie więcej.
    P.G.