    From: "Antek" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki dekoder do starego telewizora?
    Date: Fri, 8 Mar 2013 18:22:30 +0100

    > Jest dokładnie tak jak piszesz. Zwykły sygnał TV, analogowy.

    Chwileczkę, chciałbym to dobrze zrozumieć.
    W budynku jest TV kablowa UPC.
    Ja mam stary TV, mój sąsiad (przykładowy) ma najnowszy telewizor.
    Mamy taki sam abonament.
    Do tej pory, a dokładnie do 18 marca, odbieraliśmy taki sam sygnał
    analogowy.
    Jaki sygnał będzie nadawany w TV kablowej UPC od 19 marca?
    I jeszcze pytania:
    Na moim starym telewizorze bez dekodera:
    a) nie będzie w ogóle obrazu?
    b) będzie obraz "analogowy"?
    Na najnowszym telewizorze sąsiada:
    a) będzie obraz "analogowy"?
    b) będzie obraz "cyfrowy"?

    Wiem, że pewnie takie pojęcie jak obraz analogowy lub cyfrowy
    w ogóle nie jest stosowane, ale przecież wiecie o co mi chodzi.

    Bardzo proszę o wyjaśnienie.
    No i jaka konkluzja - czy muszę kupić dekoder czy nie?

    > Napisali Ci, że jak nie kupisz tego dekodera to czego nie będziesz
    > miał ?
    Nic nie napisali. Jakoś mnie to nie dziwi.

    Pozdrawiam
    Antek