  • Data: 2009-06-28 22:48:29
    Temat: Jaki aparat z pełnym manualem.
    Od: "Rafał Muszczynko" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jako, że pisze pierwszy raz.

    Pytanie mam jak w tytule. Do tej pory miałem Olympysa SP-350. Miał swoje wady,
    ale mimo to bardzo go ceniłem za pełny manual (ręczne ustawienia migawki,
    przysłony, iso, balansu, ostrości), rozsądną optykę i niewielkie wymiary.
    Teraz chętnie kupiłbym coś podobnego, bo w starym już dogorywa mechanika i
    długo już pewnie nie pociągnie. I tu powstaje pytanie: Co kupić?

    Nie jestem na bieżąco, ale z tego co widzę rozglądając się tu i tam, to teraz
    z małych aparatów z pełnym manualem to prawdziwa nisza zrobiła. Z tego co
    znalazłem to był Canon Powershot G10 za cenę prawie lustrzanki i... pełno
    superzoomow, które są już za duże by je zawsze mieć przy sobie. Do tego
    lustrzanki, nielustrzanki z wymiennymi obiektywami (wszystko za duże), albo
    małe aparaty, ale bez manuala.

    Także prosiłbym osoby bardziej oblatane ode mnie o doradzenie kilku modeli, z
    których byłbym w stanie coś sobie wybrać. Przypomnę: Aparat powinien mieć
    pełny manual, małe wymiary i rozsądną optykę. Najlepiej jakby to nie był
    superzoom, ale w ostateczności to już jakoś przecierpię.

    Z góry thx za rady.