  • 21. Data: 2010-01-31 20:59:49
    Temat: Re: Jaki aparat kompaktowy?
    Od: "Kosh" <n...@y...com>

    > Moze moglibyscie polecic jakis inny model o tych parametrach?

    Bierz najtańszą lustrzankę Sony (choćby na raty) i możesz spokojnie
    rozpoczynać przygodę z fotografią.

    Kosh

  • 22. Data: 2010-02-01 01:13:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 30 of Jan 2010 16:35, Gil wrote:

    > Rozwój kompaktów pod względem jakości sie właściwie skończył.
    > Wszystkie daja podobne, dość dobre zdjęcie, podobnie ograniczone pod
    > względem szumów. Można tylko szukać pod względem zoomów albo
    > szerokiego obiektywu. Ale nie ma już coś takiego jak kompakt zły albo
    > dobry. Sony, Fuji, Panasonic, Nikon , Canon,
    > Olympus - jeden pies.

    Może i pies, ale tak się różnią jak jamnik od doga.
    Co dwa miesiące wpada mi w ręce kompakt chyba typu
    superzoom, bo każdy ma co najmniej 20x.
    Bardzo się różnią. A to tym jak leżą w rękach,
    jak łatwo się nastawia i jak się podoba to
    co na monitorze. Są takie, które bardzo mi leżą
    i takie, których nie lubię i wiem, że nie polubię.

    > Jak chcesz szeroki kąt to szukaj kąta a nie marki i kupuj.
    > Jak chcesz zooma to też szukaj zooma i kupuj.
    > Jak ci na obu nie zależy i masz 1000 zł to wszystko jedno co kupisz.

    Zbyt duże uproszczenia. Dla mnie taka porada byłaby bezwartościowa.

    --
    nb

  • 23. Data: 2010-02-01 01:17:01
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 31 of Jan 2010 21:59, Kosh wrote:

    > Bierz najtańszą lustrzankę Sony (choćby na raty) i możesz spokojnie
    > rozpoczynać przygodę z fotografią.

    Tradycji stało się zadość :-)
    (jak kto chce kompakt, proponuje się lustrzankę, albo na odwrót)

    --
    nb

  • 24. Data: 2010-02-01 09:09:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał
> [...]
    > Ale nie ma już
    > coś takiego jak kompakt zły albo dobry. Sony, Fuji, Panasonic,

    Z jednej strony niby tak, z drugiej - uproszczenie niektorych
    kompaktow jest zatrwazajace.

    > Jak chcesz szeroki kąt to szukaj kąta a nie marki i kupuj.
    > Jak chcesz zooma to też szukaj zooma i kupuj.

    Gorzej jak nie chcesz - wybor aparacikow z "zoom 3x" jest olbrzymi
    :-)

    > Jak ci na obu nie zależy i masz 1000 zł to wszystko jedno co
    > kupisz.

    Oj nie. Tylko trudno znalezc rzetelne opisy.

    J.

  • 25. Data: 2010-02-01 11:16:46
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    pinokio pisze:

    > LX3 ma to wszystko ale na ceneo jest w okolicach 1500 zł
    > bardzo szeroki kąt, nieprzepakowana matryca, stabilizacja,
    > reczne ustawianie wszystkiego, filmy, jasny obiektyw
    > i jest mały !

    Wlasnie w zwiazku z ta cena wolalbym LX2, ale na Allegro jest tylko
    jedna sztuka, w dodatku srebrna, a wolalbym czarna. Ma ktos pomysl gdzie
    moge go dorwac (chodzi mi o nowy)?

    pzdr. ledres