  • 1. Data: 2011-03-27 18:30:36
    Temat: Jaki CMS dla fotografa, reportera ?
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Szukam jakiegos sprawdzonego systemu CMS gdzie bedzie mozna powrzucac
    zdjecia
    z mozliwoscia wyboru wygladu galerii poukladanych chronologicznie lub
    tematycznie
    oczywiscie poza cms najlepszy generator gelari to JAlbum
    http://jalbum.net/software?ref=footer ale...
    strona pewnie z czasem moze sie rozszerzyc i dlatego wole CMS
    chyba ze macie inne sugestie
    licze na madre porady...

  • 2. Data: 2011-03-27 21:07:56
    Temat: Re: Jaki CMS dla fotografa, reportera ?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-27 20:30, Kris pisze:
> [...]
    > http://jalbum.net/software?ref=footer ale...
    > strona pewnie z czasem moze sie rozszerzyc i dlatego wole CMS

    Joomla!
    pwz

  • 3. Data: 2011-03-28 05:58:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

> [...]
    > http://jalbum.net/software?ref=footer ale...
    > strona pewnie z czasem moze sie rozszerzyc i dlatego wole CMS

    nie ma czegos takiego, jest joomla i dla niej instalujesz komercyjny lub
    free szablon odpowiadajacym twym wymaganiom i odpowiednie wtyczki -galerie

  • 4. Data: 2011-03-28 14:57:49
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-03-28 07:58, boxfish pisze:

    > nie ma czegos takiego, jest joomla i dla niej instalujesz komercyjny lub
    > free szablon odpowiadajacym twym wymaganiom i odpowiednie wtyczki -galerie

    Wielu fotografów w wordpressie sie prowadzi.

  • 5. Data: 2011-03-29 12:11:30
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://coppermine-gallery.net/
    http://www.1stwebdesigner.com/css/57-free-image-gall
    ery-slideshow-and-lightbox-solutions/
    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_photo_gal
    lery_software
    http://www.galleryserverpro.com/

  • 6. Data: 2011-03-30 21:55:47
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    W dniu 2011-03-27 23:07, pwz pisze:
    > W dniu 2011-03-27 20:30, Kris pisze:
    > Joomla!

    Instalowałem Joomlę ze 3 czy 4 razy - i nigdy więcej: rozdęty,
    zasobożerny system "do wszystkiego" - czyli do niczego.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 7. Data: 2011-03-31 02:42:24
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-30 23:55, Lukasz Kozicki pisze:

    > Instalowałem Joomlę ze 3 czy 4 razy - i nigdy więcej: rozdęty,
    > zasobożerny system "do wszystkiego" - czyli do niczego.

    ??? Jesteś pewien, że to był właśnie ten CMS? Ile lat temu to instalowałeś?
    pwz

  • 8. Data: 2011-03-31 11:17:13
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    W dniu 2011-03-31 04:42, pwz pisze:

    > ??? Jesteś pewien, że to był właśnie ten CMS? Ile lat temu to instalowałeś?

    4, 3 i 2 lata temu, może w międzyczasie jeszcze raz - nie jestem
    pewien. Za każdym razem kończyło się wyp... kilka miesięcy po
    instalacji i w końcu zamianą na Drupala.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 9. Data: 2011-03-31 11:26:31
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    > ??? Jesteś pewien, że to był właśnie ten CMS? Ile lat temu to instalowałeś?

    4, 3 i 2 lata temu, może w międzyczasie jeszcze raz, nie jestem pewien.
    Za każdym razem kończyło się wyp... kilka miesięcy po instalacji i w
    końcu małą witrynę postawiłem na zrobionym przez siebie prymitywnym
    systemie, a drugą na Drupalu. Też duży, ale mniej zasobożerny.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 10. Data: 2011-03-31 12:13:21
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-31 13:26, Lukasz Kozicki pisze:

> [...]
    > końcu małą witrynę postawiłem na zrobionym przez siebie prymitywnym
    > systemie, a drugą na Drupalu. Też duży, ale mniej zasobożerny.

    Dziwne... Kiedy zaczynałem moją przygodę z Joomla byłem totalnym
    laikiem. A i do dzisiaj nie jestem zawodowcem. W swojej karierze mam już
    4 różne serwisy śmigające (do dzisiaj) na Joomli. Plus dodatkowy
    stawiany na zamówienie przez firmę (nie umiałem zrobić grafiki/templatki
    takiej jak chciałem), przy czym to ostatnie to "kombajn" do wszystkiego
    (oficjalny, firmowy, więc nie mógł robić po amatorsku, tzn. przeze
    mnie). I działa bezproblemowo...
    pwz

    P.S. O, właśnie, miałem zrobić backup, dobrze, że mi przypomniałeś :-)
    pwz