  • 1. Data: 2009-05-29 12:02:27
    Temat: Jaka wieksza torba od
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Nova 5 AW Lovepro ?
    Nie mieszcze się juz. Co polecacie większego ?

    Dwie lusrzanki + 5 szkiel w tym ze dwa wieksze +
    2 sporawe lampy + troche drobnicy jak 50 1.4

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-05-29 12:17:29
    Temat: Re: Jaka wieksza torba od
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Dwie lusrzanki + 5 szkiel w tym ze dwa wieksze +
    > 2 sporawe lampy + troche drobnicy jak 50 1.4

    Potrzebujesz tego: http://www.lspace.org/books/whos-who/luggage.html

    BP, NNMSP, ;)
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-05-29 12:35:20
    Od: "pietrek" <p...@W...gazeta.pl>

    Roger from Cracow <r...@s...pl> napisał(a):

    > Nova 5 AW Lovepro ?
    > Nie mieszcze się juz. Co polecacie większego ?
    >
    > Dwie lusrzanki + 5 szkiel w tym ze dwa wieksze +
    > 2 sporawe lampy + troche drobnicy jak 50 1.4
    >
    > Roger

    Lowepro Stealth Reporter modele o numerze > 500

  • 4. Data: 2009-05-29 13:24:39
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 29 May 2009 14:17:29 +0200, "Vituniu" <v...@p...fm>
    wrote:

    >Potrzebujesz tego: http://www.lspace.org/books/whos-who/luggage.html

    Hmm, ale to już ma chyba w zestawie obrazkowe pudełko z skrzatem?
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 5. Data: 2009-05-29 13:42:03
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Hmm, ale to już ma chyba w zestawie obrazkowe pudełko z skrzatem?

    Ale "skończyła się różowa!", wiec tylko do czarno-bialych obrazkow ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-05-29 19:29:32
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    Hej

    > Nova 5 AW Lovepro ?
    > Nie mieszcze się juz. Co polecacie większego ?
    >
    > Dwie lusrzanki + 5 szkiel w tym ze dwa wieksze +
    > 2 sporawe lampy + troche drobnicy jak 50 1.4

    Lowepro Stealth Reporter 650, właśnie muszę sobie taką kupić.
    Przymierzałem i wchodzi 2xD700, 70-200, 24-70, 14-24, SB800, SB900,
    jakąś stałkę też jeszcze upchniesz.
    Mieszczę też to do Slingshot'a 300AW ale mam stracha że ciężar wyrwie mi
    w końcu szelkę.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 7. Data: 2009-05-29 19:57:29
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > stałkę też jeszcze upchniesz.
    > Mieszczę też to do Slingshot'a 300AW ale mam stracha że ciężar wyrwie mi w

    szukam raczej czegos mniej markowego, nie chce mi sie wydawac na torbe
    prawie 500zl troche. Wodotryskow nie potrzebuje tylko duzo przestrzenie.
    Lovepro jest swietne i niezniszczalne ale ja mam mniejsze wymagania ;)

    Roger

  • 8. Data: 2009-05-30 09:23:31
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Sprawdź hama defender.

  • 9. Data: 2009-05-30 10:19:27
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Sprawdź hama defender.

    O i to jest to, lepsze na oko od Lovepro i zdecydowanie
    tansze. Hama Defender 220 bedzie idelany. Dzieki

    Roger

  • 10. Data: 2009-05-30 10:51:53
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:gvr071$u1l$1@news.interia.pl...

    > O i to jest to, lepsze na oko od Lovepro i zdecydowanie
    > tansze. Hama Defender 220 bedzie idelany. Dzieki

    Torba ma g**niany pasek, a raczej naramiennik.
    Poza tym jest ok, szczególnie jak masz zapasowe "dividery" z innych toreb