eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJaka myszka do laptopa o normalnych wymiarach ze zwijanym kablem? › Jaka myszka do laptopa o normalnych wymiarach ze zwijanym kablem?
    From: MK <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jaka myszka do laptopa o normalnych wymiarach ze zwijanym kablem?
    Date: Sat, 4 Sep 2010 12:04:47 -0700 (PDT)

    Tak jak w tytule szukam optycznej myszki do laptopa o normalnych
    wymiarach ze zwijanym (lub krótkim) kablem. Nie mogę znaleźć myszki,
    która łączyłaby te 2 cechy bo z jednej strony normalne myszki mają
    standardowy długi kabel, a z drugiej te laptopowe na krótkim kablu są
    malutkie. Mogę dać ok. 50 zł. Na precyzji mi nie zależy jakoś
    szczególnie, do gier myszka nie będzie wykorzystywana.