  • Data: 2009-06-22 21:27:21
    Temat: Re: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    czesc,

    ja mam BC-700 od ponad 2 lat i mam tylko jedno zastrzezenie.

    Jak akumulator jest rozladowany do ZERA, to nie chce wystartowac
    ladowanie i albo trzeba go na chwile wlozyc np. do telefonu i odstawic
    na baze albo wziac spiac spinaczem rownolegle z naladowanym i
    "oszukac" detekcje ogniwa. Wg mnie, to wystarczyloby zapakowac w
    firmware, ze jak sie dluzej przytrzyma przycisk to ladowanie
    wystartuje "z reki".

    A tak cala reszta jest ok wlacznie z cena.

    --
    ThinkXtra