  • 11. Data: 2010-12-26 11:09:23
    Temat: Re: Jaka antena i ruter
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Michoo wrote:

    > Widziałem. Jakiś z tym problem?

    hmm.. plama wielkości domu a nie denka od pringles'ów?

    > Anteny satelitarnej nigdy nie ustawiałem.

    A można spokojnie to zrobić bez laserów, a chyba jest "troszkę" bardziej
    kierunkowa od tych wynalazków wifi.

    Mirek.

  • 12. Data: 2010-12-26 15:33:40
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 26.12.2010 12:09, Mirek pisze:

    > hmm.. plama wielkości domu a nie denka od pringles'ów?
    Mówimy o 300 metrach a nie 3 kilometrach. ;) Wskaźnik, którym się nie
    tak dawno bawiłem (zamontowany w poziomicy) miał "główną" plamkę około 5
    cm średnicy przy ~500 metrach, ale może trafił mi się wyjątkowo dobry
    kolimator.

    > A można spokojnie to zrobić bez laserów, a chyba jest "troszkę" bardziej
    > kierunkowa od tych wynalazków wifi.
    Pewnie można, chociaż zadziwiająco dużo informacji widziałem na temat
    ustawiania anten wg słońca...

    Michoo

  • 13. Data: 2010-12-26 21:28:10
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Michoo wrote:

    > Mówimy o 300 metrach a nie 3 kilometrach. ;)

    Na 3 kilometrach wcale jej nie znajdziesz.

    > Wskaźnik, którym się nie
    > tak dawno bawiłem (zamontowany w poziomicy) miał "główną" plamkę około 5
    > cm średnicy przy ~500 metrach, ale może trafił mi się wyjątkowo dobry
    > kolimator.

    Nie uwierzę jak nie zobaczę.
    Plamka na 5cm to jest z 50m i to z poziomicy, bo ze wskaźnika za 8zł to
    już ~30cm.

    > Pewnie można, chociaż zadziwiająco dużo informacji widziałem na temat
    > ustawiania anten wg słońca...

    Jak ustawisz antenę wg Słońca, bez tunera, bez wskaźnika sygnału, i
    później podłączamy tuner i działa to nie mam pytań - tylko rada: zagraj
    sobie w totolotka.

    Mirek.

  • 14. Data: 2010-12-26 22:27:15
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Hello Mirek,

    Sunday, December 26, 2010, you wrote:

    | Jak ustawisz antenę wg Słońca, bez tunera, bez wskaźnika sygnału, i później
    | podłączamy tuner i działa to nie mam pytań - tylko rada: zagraj sobie w
    | totolotka.

    aaaaha ,

    próbowałeś ?

    liczyłeś ? ?

    a może pogrywasz w romósia ? ? ?

    --
    Best regards,
    Nowa strona: (w budowie!)

  • 15. Data: 2010-12-27 10:15:17
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Czyli jakie rozwiązanie Pan proponuje

    [NEOSTRADA 2GB] ----------------------------300m------------------DO
    NA DACHU JEST KIERUNKOWA TERAZ DOOKÓLNA

    Zmień kabel antenowy na skrętkę powieś u ojca i u siebie takie coś i
    zapomnisz o problemach na zawsze

    http://www.interprojekt.pl/wiki/Wiki.jsp?page=UBIQUI
    TI_NANOSTATION_LOCO2

  • 16. Data: 2010-12-27 18:05:37