  • 1. Data: 2010-12-25 17:06:18
    Temat: Technics-mikrosterownik
    Od: Grzegorz Baumgrt <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Od dłuższego czasu próbuję zakupić układ M37470M2362S do
    przedwzmacniacza Technicsa. Czy ktoś z Kolegów może mi pomóc?
    Z pozdrowieniami
    gbaumgar

  • 2. Data: 2010-12-25 23:19:27
    Temat: Re: Technics-mikrosterownik
    Od: Maciek <m...@p...com>

    > Od dłuższego czasu próbuję zakupić układ M37470M2362S do
    > przedwzmacniacza Technicsa. Czy ktoś z Kolegów może mi pomóc?
    > Z pozdrowieniami
    > gbaumgar

    Cześć!
    Wprost w wyszukiwarce nie występuje ale zapytaj: http://euroservice2000.pl/
    Zapytaj też tu: http://north.pl/artykul=M37470.html Mają sporo z
    początkowym oznaczeniem, więc może będą w stanie sprowadzić ten
    konkretny układ?
    Z ciekawości zapytam - czy z tych stron (z googla) nie sprzedadzą:
    http://eshop.avr.gr/search.aspx?searchterms=M37470M2
    362S
    http://tectronelectronics.eu/?subcats=Y&type=extende
    d&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&sear
    ch_performed=Y&q=M37470M2362S&dispatch=search.result
    s&x=9&y=9
    W obu sklepach jest "in stock", można płacić PayPalem, wysyłają na cały
    świat.
    Maciek