  • 1. Data: 2010-06-02 13:09:18
    Temat: Jaka antena do modemu Huawei e156G?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Jaka zewnetrzna antene warto kupic do modemu Huawei e156G?

    Czy taka dookolna / 5dBi (najtansza, samochodowa) w ogole cos da:
    http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&p
    rod_id=1146
    ?

    Czy lepiej kupic taka panelowa:
    http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&p
    rod_id=1135
    albo od razu kierunkowa o mocnym zysku:
    http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&p
    rod_id=1136
    /z tym, ze tu cena zbliza sie do zaporowej :(

  • 2. Data: 2010-06-02 14:09:19
    Temat: Re: Jaka antena do modemu Huawei e156G?
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&p
    rod_id=1136
    > /z tym, ze tu cena zbliza sie do zaporowej :(

    Uszanowanie

    Przydałoby się oszacować siłę sygnału
    w miejscu instalacji modemu .
    Na komórce z Symbianem
    programami
    PyNetMony lub
    PhoNetInfo ,
    używając modemu programem
    MiernikGSM
    Ogólnie nawet ta mała samochodowa dookólna
    postawiona na parapecie , lub na dachu auta
    daje napewno niwielki zysk w stosunku do
    wbudowanego w modem ekwiwalentu anteny .

    --
    AW

  • 3. Data: 2010-06-02 14:28:24
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-06-02 15:09, Q pisze:
> [...]
    > http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&p
    rod_id=1136
    > /z tym, ze tu cena zbliza sie do zaporowej :(

    Klasyczne pytanie - do czego? Na wieś/do lasu ze słabym ale stabilnym
    sygnałem czy np. do bloku z płyty żelbetowej?