  • 1. Data: 2010-06-02 07:03:53
    Temat: Folia na wyswietlacz - warto kupic?
    Od: "Giento" <K...@w...pl>

    Czy macie jakies doswiadczenia z naklejaniem folii poliweglanowej na
    wyswietlacz ekranu telefonu komorkowego?
    Czy to sie dobrze trzyma?
    Czy faktycznie za jakis czas mozna to bezpiecznie zdjac i oryginalna szybka
    bedzie bez zarysowan?
    Czy warto zerwac orygialna folijke ktora mam teraz na nowym telefonie i w
    jej miejsce nakleic folie z poliweglanu za 10 pln?

  • 2. Data: 2010-06-02 08:47:41
    Temat: Re: Folia na wyswietlacz - warto kupic?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Giento" <K...@w...pl> napisał w
    > Czy warto zerwac orygialna folijke ktora mam teraz na nowym
    > telefonie i w jej miejsce nakleic folie z poliweglanu za 10 pln?

    oryginalna jest czysto ochronna - niezbyt przejrzysta i odpadnie
    wkrotce sama.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-02 08:56:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Giento" <K...@w...pl> napisał w
    >
    > oryginalna jest czysto ochronna - niezbyt przejrzysta i odpadnie wkrotce
    > sama.

    Wkrótce, nie wkrótce, mam znajomego, który specjalnie nie odkleja (ma
    jakąś manię na punkcie rys na wyświetlaczu), aż po kilku miesiącach
    jakiś kolega mu złośliwie odklei ;)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-06-02 10:47:11
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-06-02 10:56, Liwiusz pisze:

    > Wkrótce, nie wkrótce, mam znajomego, który specjalnie nie odkleja (ma
    > jakąś manię na punkcie rys na wyświetlaczu), aż po kilku miesiącach
    > jakiś kolega mu złośliwie odklei ;)

    :) .. tez mam takiego znajomego :) ..ale smieszy to mnie .. to tak jak
    kiedys w folie pakowali piloty do tv ... :)

    Pozdr.
    bastek

  • 5. Data: 2010-06-02 11:02:25
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-02 12:47, basteku pisze:

    > :) .. tez mam takiego znajomego :) ..ale smieszy to mnie .. to tak jak
    > kiedys w folie pakowali piloty do tv ... :)

    Niektórzy to nie zrywali folii z siedzeń w aucie :)

    MD

  • 6. Data: 2010-06-02 11:51:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał

    >Niektórzy to nie zrywali folii z siedzeń w aucie :)

    I jedno i drugie jest usprawiedliwione, jak sie wie ze na siedzenie
    moze sie kawa rozlac, a pilot moze wpasc do zupy.

    J.

  • 7. Data: 2010-06-02 12:47:10
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "Giento" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy warto zerwac orygialna folijke ktora mam teraz na nowym telefonie i w
    > jej miejsce nakleic folie z poliweglanu za 10 pln?

    Od dawna używam folii Ultra Clear firmy Protector. W przypadku PDA z
    rysikiem niemalże jest koniecznością miec ją ekranie. Bez problemu odkleisz
    i przykleisz nową. Nie zdarzyło mi się by sama się odklejała.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 8. Data: 2010-06-02 18:00:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-02 13:02, Mario pisze:

    > Niektórzy to nie zrywali folii z siedzeń w aucie :)

    A taka jedna nowa mieszkanka bloku wyłożyła sobie podłogę (klepka
    mozaika) gazetami.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-06-03 08:04:38
    Od: Rafal <r...@o...eu>

    Dnia 2010-06-02, o godz. 09:03:53
    "Giento" <K...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy warto zerwac orygialna folijke ktora mam teraz na nowym telefonie
    > i w jej miejsce nakleic folie z poliweglanu za 10 pln?

    Przykleilem cos takiego do e71, jest calkiem spoko, trzyma sie juz
    ktorys miesiac.

    Rafal