  • 1. Data: 2010-06-02 12:11:26
    Temat: Jaka to sieć ?
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Ostatnio miałem dwa połączenia z dwóch numerów tej samej sieci ale nie
    zdąrzyłem odebrać. Dzwoniłem na jeden i drugi ale nikt nie odbiera, wysłałem
    na jeden numer smsa to zjadło mi 1.22 zł. Orientuje sie ktoś jaka to może
    być sieć , firma itd.
    525 594 xxx , drugi numer podobny tylko trzy ostatnie numery inne.

  • 2. Data: 2010-06-02 12:13:43
    Temat: Re: Jaka to sieć ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Darek pisze:
> [...]
    > jaka to może być sieć , firma itd.
    > 525 594 xxx , drugi numer podobny tylko trzy ostatnie numery inne.

    Kierunkowy do Bydgoszczy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-02 12:17:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hu5hpi$6v2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Orientuje sie ktoś jaka to może być sieć , firma itd.
    > 525 594 xxx , drugi numer podobny tylko trzy ostatnie numery

    Stacjonarny z Bygdoszczy czy okolic ..

    J.

  • 4. Data: 2010-06-02 15:23:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > zdąrzyłem odebrać. Dzwoniłem na jeden i drugi ale nikt nie odbiera,
    > wysłałem na jeden numer smsa to zjadło mi 1.22 zł. Orientuje sie ktoś jaka

    Na numery stacjonarne przewaznie SMSy sa po 1,22 i schodza poza pakietami.
    Z Playa Fresha tylko sa po 61 gr

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-06-04 10:00:50
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-06-02 14:11, Darek pisze:
> [...]
    > zdąrzyłem odebrać. Dzwoniłem na jeden i drugi ale nikt nie odbiera,
    > wysłałem na jeden numer smsa to zjadło mi 1.22 zł. Orientuje sie ktoś

    Się tak delikatnie spytam - zawsze w ciemno oddzwaniasz/smsujesz do nie
    wiadomo kogo, kto dzwonił nie wiadomo po co?

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 6. Data: 2010-06-04 10:30:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Borafu" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Się tak delikatnie spytam - zawsze w ciemno oddzwaniasz/smsujesz do nie
    > wiadomo kogo, kto dzwonił nie wiadomo po co?

    A co Cie to?

    Ale tak wogole, to musialoby mnie niezle przygrzac sloneczko, zebym wysylal
    SMSy na numer telefonu stacjonarnego w sytuacji, gdy istnieje niemal zerowa
    szansa, ze telefon po drugiej stronie jest wyposazony w wyswietlacz, a
    odczytu slownego albo nikt nei odslucha, bo w domu nie bedzie, albo nie
    zrozumie i tp.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-06-04 15:44:16
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Się tak delikatnie spytam - zawsze w ciemno oddzwaniasz/smsujesz do nie
    > wiadomo kogo, kto dzwonił nie wiadomo po co?

    Co ma to pytanie wspólnego z moim postem ze "się" tak delikatnie spytam :)

  • 8. Data: 2010-06-04 15:53:18
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > niemal zerowa szansa, ze telefon po drugiej stronie jest wyposazony w
    > wyswietlacz, a odczytu slownego albo nikt nei odslucha, bo w domu nie

    Niewiem kogo przygrzewa ale nie zawsze wiadomo odrazu ze to numer
    stacjonarny czy komórkowy. Bo ostatnio operatorów telefonii komórkowej
    troche przybyło i niewiadomo odrazu czy to stacjonarka czy komórka a numery
    podobne ze można skojarzyc do pewnej sieci. Chyba ze odrazu niektórzy wiedzą
    ze dana osoba dzwoni ze stacjonarki a nie z komórki :) Nawet jak sie wyśle
    na stacjonarny to sie odsłucha wiec bez obaw :)

  • 9. Data: 2010-06-05 08:06:24
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał

    > Nawet jak sie wyśle na stacjonarny to sie odsłucha wiec bez obaw :)

    Się odsłucha jak się ma aktywną usługę.

  • 10. Data: 2010-06-05 08:58:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Się odsłucha jak się ma aktywną usługę.

    Defaultowo sie odsluchuje i nie trzeba nic aktywowac.
    Jak sie ma terminal z wyswietlaczem, to mozna aktywowac odbior przez odczyt.

    Pozdrawiam
    SDD