  • 31. Data: 2011-09-13 20:24:43
    Temat: Re: Jak zrobić zapas benzyny/gazu ?
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    W dniu 13.09.2011 12:36, J.F. pisze:
    > .
    >
    > Mozesz cos wiecej ? Etanol na pewno jest trwaly.
    >
    > Benzyna .. no tu juz sprawa nie jest taka jasna.
    > Mieszanka z etanolem mowisz ze nietrwala ?

    Wydaje mi się że chodzi o to że etanol jest silnie higroskopijny, więc
    taka benzyna chłonie wodę z powietrza. Ale przy szczelnym zamknięciu
    raczej nie powinno być problemu. Generalnie dawno, dawno temu miałem
    dostęp do przeterminowanego paliwa lotniczego. Dość długo na tym
    jeździłem i nie zaobserwowałem żadnych niepokojących objawów. Nie sądzę
    żeby problem starzenia się paliwa był na tyle poważny żeby się tym w
    normalnej eksploatacji przejmować.

    Jarek.

  • 32. Data: 2011-09-13 20:27:06
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    W dniu 13.09.2011 09:25, Lewis pisze:

    > A może by tak nie zmieniać świń przy korycie tylko zabrać im koryto?

    Pomysł ze wszech miar słuszny, ale w dającej się przewidzieć
    perspektywie nie widzę w Polsce siły politycznej która mogłaby zrobić
    choć mały krok w tym kierunku.

    Jarek.

  • 33. Data: 2011-09-13 20:29:32
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    W dniu 13.09.2011 11:01, K pisze:

    > zródło? szczególnie interesuje mnie: "Orlen obiecał do wyborów
    > sprzedawać taniej paliwo i jedzie na stracie"

    http://www.pb.pl/2/a/2011/09/06/Izba_paliw_walczy_z_
    Orlenem_i_Lotosem
    http://szczesniak.pl/1973

    Jarek

  • 34. Data: 2011-09-13 20:30:15
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-09-13 18:23, Pabl_o pisze:
    > Użytkownik "Jarek"<j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Butle 11 kg + pompka z allegro lub zbiornik paletowy 1000 l i zakup paliwka
    > :)
    > Nie polecam trzymac w piwnicy!
    >
    > Przy zakupach powyzej 1000 l trzeba pomachac specjalnymi papierkami ...

    Ale nie musi brać jednorazowo 1000, wystarczy 10 po 100l.
    I tak teraz sobie pomyślałem, że gdyby chciał robić zapas ON to ile
    darmowych obiadów by wciągnął ;-).

    pozdrawiam
    mario

  • 35. Data: 2011-09-13 20:31:31
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    W dniu 13.09.2011 15:11, huri_khan pisze:

    > Ile masz pieniędzy żeby zrobić zapas ? Bo nie wiem o jakiej skali mówimy.

    50kPLN ?

    Jarek

  • 36. Data: 2011-09-13 20:34:44
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    W dniu 13.09.2011 16:15, Piotr Czyż pisze:

    > http://borim.pl/p,s,oferta,s2,zbiorniki.html

    To wygląda ciekawie.

    Jarek

  • 37. Data: 2011-09-13 21:04:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-13 20:31:31 +0200, Jarek <j...@n...pl> said:

    > 50kPLN ?

    To ze 12 i pół tysiąca litrów kupisz.
    Ale musisz mieć zbiornik.
    Tyle, że taki zbiornik będzie cię kosztował drugie tyle...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2011-09-13 21:05:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-13 20:30:15 +0200, Mario <c...@o...pl> said:

    > I tak teraz sobie pomyślałem, że gdyby chciał robić zapas ON to ile
    > darmowych obiadów by wciągnął ;-).

    50.
    Ale one są raczej na miejscu...

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2011-09-13 21:10:32
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 21:05, Bydlę pisze:

    > 50.
    > Ale one są raczej na miejscu...

    Do wyborów jeszcze trochę zostało więc przez najbliższe dni można szamać
    do woli ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 40. Data: 2011-09-13 21:12:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-12 23:04, Jarek pisze:
> [...]
    > Kanistry czy butle na LPG to pomysł raczej mało trafiony. Ale może da
    > się zrobić coś na większą skalę: np. zapłacić gdzieś za paliwo z

    jakby co to mam z poprzedniego wątku na zbyciu 3 kanistry 20l, jedną
    beczkę 60l, i kanister 10l. :)
    Marcin Jan