  • 1. Data: 2011-09-12 13:51:51
    Temat: Pierwszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Sprawa juz stara, ale tu chyba nie wspomniano:

    pierwszy wypadek na AOW

    http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/448653,w
    roclaw-wypadek-na-aow-kierowca-tira-nie-zyje-zdjecia
    ,id,t.html

    --
    J.

  • 2. Data: 2011-09-12 14:16:41
    Temat: Re: Pierwszy
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 13:51:51 +0200, J.F. napisał(a):

    > Sprawa juz stara, ale tu chyba nie wspomniano:
    > pierwszy wypadek na AOW

    Bo te wypadki, to przez złe drogi som. gdybyśmy meli autostrady jak
    Niemcy...

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2011-09-12 14:23:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F.

    > Sprawa juz stara, ale tu chyba nie wspomniano:
    >
    > pierwszy wypadek na AOW

    Dlaczego każdą oponę ma inną?

  • 4. Data: 2011-09-12 14:26:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-12, to <t...@x...abc> wrote:

    > Dlaczego każdą oponę ma inną?

    Na kazdej osi wyglada na to ze ma takie same opony, wiec w czym problem?

    --
    Artur

  • 5. Data: 2011-09-12 14:27:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-12 14:23, to pisze:
    > begin J.F.

    > Dlaczego każdą oponę ma inną?

    Wszytko jest w porządku - inne z przodu, inne na osi napędowej
    i inne na naczepie.

  • 6. Data: 2011-09-12 14:29:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-12 14:16, P.B. pisze:

    > Bo te wypadki, to przez złe drogi som. gdybyśmy meli autostrady jak
    > Niemcy...

    Nie wiedziałeś?

  • 7. Data: 2011-09-12 14:37:32
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Nie wiedziałeś?

    Widzę, że grupowi demagodzy jak zwykle się zaktywizowali...

  • 8. Data: 2011-09-12 14:52:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-12 14:37, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Widzę, że grupowi demagodzy jak zwykle się zaktywizowali...

    O tej demagogi, na którą się powołujesz to pewnie masz takie
    samo pojęcie jak o ogumieniu w ciężarówkach.

  • 9. Data: 2011-09-12 15:05:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > O tej demagogi, na którą się powołujesz to pewnie masz takie samo
    > pojęcie

    To prawda, w demagogii daleko mi do Ciebie.

    > jak o ogumieniu w ciężarówkach.

    Nie mam żadnego pojęcia o ogumieniu w ciężarówkach, dlatego właśnie
    zadałem na ten temat pytanie.

  • 10. Data: 2011-09-12 15:06:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał

    > Bo te wypadki, to przez złe drogi som. gdybyśmy meli autostrady
    > jak
    > Niemcy...

    Niemieckie zjazdy sa dobrze wyprofilowane i nikt z nich nie spada,
    a tym Polakom to dopiero trzeba potopu zeby droge dobra zrobic :-)
    (Wroclaw, pl Strzegomski, Spoleczny)

    J.