  • 1. Data: 2009-12-10 10:55:04
    Temat: Jak zabezpieczyć serwer www przed przeglądaniem?
    Od: wik <w...@k...chip.pl>

    Witam.
    Mam wykupiony hosting w jednej z firm hostingowych. Postawiłem tam sobie
    stronkę www.
    Zastanawiam się w jaki sposób mogę zabezpieczyć swój serwer/stronę przed
    przeglądaniem folderów i ich zawartości.
    W Panelu administracyjnym na serwerze znalazłem tyko zabezpieczenie
    folderów hasłem, ale użycie tego powoduje, że strona nie działa, bo
    wymaga wprowadzenia hasła.
    Macie jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2009-12-10 11:02:21
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 09-12-10 11:55, wik pisze:

> [...]

    > Zastanawiam się w jaki sposób mogę zabezpieczyć swój serwer/stronę przed
    > przeglądaniem folderów i ich zawartości.

    .htaccess
    deny from all

    plik index.html w katalog

    --
    Robert Kusmierz
    www.robertkusmierz.com | Serwis prywatny

  • 3. Data: 2009-12-10 11:21:44
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-12-10 11:55, wik napisał(a):
    > Macie jakieś pomysły?

    o ile dobrze zrozumiałem chodzi o uniemożliwienie wylistowania
    zawartości katalogu.

    najlepiej w pliku .htaccess w głównym katalogu dodać linię:
    Options -Indexes

    na większości serwerów powinno zadziałać.

    --
    CZAK

  • 4. Data: 2009-12-10 18:30:18
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > .htaccess
    > deny from all

    A czy przypadkiem jeśli w tym katalogu będzie CSS lub obrazki dla strony
    umieszczonej powyżej to czy nie będzie odmowy dostępu do nich?

  • 5. Data: 2009-12-11 06:11:28
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 09-12-10 19:30, Marek pisze:
    > A czy przypadkiem jeśli w tym katalogu będzie CSS lub obrazki dla strony
    > umieszczonej powyżej to czy nie będzie odmowy dostępu do nich?

    Tak, bedzie odmowa dostepu.
    Ale w jakim celu chcesz bronic zawartosci plikow css, html, tpl i
    innych, skoro i tak pokazujesz je na www?

  • 6. Data: 2009-12-11 16:30:56
    Od: wik <w...@k...chip.pl>

    Chuck pisze:

> [...]
    >
    > najlepiej w pliku .htaccess w głównym katalogu dodać linię:
    > Options -Indexes
    >
    > na większości serwerów powinno zadziałać.

    Dzięki, o coś takiego mi chodziło, choć np. na IntelliTamper to nie działa.

  • 7. Data: 2009-12-11 16:33:30
    Od: wik <w...@k...chip.pl>

    Robert Kusmierz pisze:

    > Tak, bedzie odmowa dostepu.
    > Ale w jakim celu chcesz bronic zawartosci plikow css, html, tpl i
    > innych, skoro i tak pokazujesz je na www?

    Ale nie całą zawartość folderów chce pokazać na stronie

  • 8. Data: 2009-12-11 18:42:50
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Tak, bedzie odmowa dostepu.
    > Ale w jakim celu chcesz bronic zawartosci plikow css, html, tpl i innych,
    > skoro i tak pokazujesz je na www?

    Koledze raczej chodziło o to aby nie było listowania folderów na WWW a nie o
    to aby zablokować dostęp do tych danych.