  • 1. Data: 2009-12-10 15:55:03
    Temat: Problem ze skryptem
    Od: Przemek Kramarczyk <p...@g...com>

    Witam.

    Mam taki skrypt:

    var num=0;

    imgArray=
    [
    ['./img/001.png'],
    ['./img/002.png'],
    ['./img/003.png'],
    ['./img/071.png']
    ]

    function slideshow(slide_num) {
    document.getElementById('mypic').src=imgArray[slide_
    num][0];
    document.getElementById('mypic').alt=imgArray[slide_
    num][1];
    }
    function slideshowUp() {
    num++;
    num = num % imgArray.length;
    slideshow(num); }

    function slideshowBack() {
    num--;
    if (num < 0) {
    num=imgArray.length-1; }
    num=num % imgArray.length;
    slideshow(num); }

    Czy mozna go zmodyfikowac tak aby sam policzyl pliki w katalogu i
    wpisal do tablicy imgArray? Mam kilkadziesiat takich katalogow, ale z
    rozna liczba plikow. Meczace jest modyfikowanie tego skryptu recznie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-10 16:04:53
    Temat: Re: Problem ze skryptem
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl>

    W dniu 2009-12-10 16:55, Przemek Kramarczyk pisze:
    > Czy mozna go zmodyfikowac tak aby sam policzyl pliki w katalogu i
    > wpisal do tablicy imgArray? Mam kilkadziesiat takich katalogow, ale z
    > rozna liczba plikow. Meczace jest modyfikowanie tego skryptu recznie.

    wypełnić tablice w php na serwerze i dopiero wysyłać skrypt.

    --
    Krzysztof Warunek

    http://tocheckserver.pl