  • 1. Data: 2009-12-06 17:14:44
    Temat: Tło chowające się tylko z prawej strony
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Czy jest jakiś sposób aby zmusić tło szerokości 1680px aby przy mniejszej
    rozdzielczości chowało się
    tylko za prawą krawędzią? Ponieważ z lewej strony tła jest element który chce aby był
    widoczny przy
    każdej rozdzielczości - a niestety tak nie jest, tło chowa się równomiernie z obu
    stron (za lewą i
    prawą krawędź)

    --
    www.blog.vcore.pl o Blog prywatny

    www.webprogress.com.pl o WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

  • 2. Data: 2009-12-06 17:39:08
    Temat: Re: Tło chowające się tylko z prawej strony
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    vcore pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakiś sposób aby zmusić tło szerokości 1680px aby przy
    > mniejszej rozdzielczości chowało się tylko za prawą krawędzią?

    Hint: żeby się chowało za prawą krawędzią, czyli żeby było przylepione
    do lewej strony - np. tak: background-position: (top|bottom|...) left;

    Ponieważ
    > z lewej strony tła jest element który chce aby był widoczny przy każdej
    > rozdzielczości - a niestety tak nie jest, tło chowa się równomiernie z
    > obu stron (za lewą i prawą krawędź)

    Jeśli masz element, który jest po lewej stronie to zapisz sobie to tak:
    background-position: ilość px dla lewego elementu+1 i np. 0;
    div o szerokości 100px -> background-position: 101px 0;

    Pozdrawiam,
    Pawel
    www.teleit.pl / www.zgarniam.pl / www.odpoczac.pl

  • 3. Data: 2009-12-06 17:48:57
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    beherit / pn pisze:

    > Hint: żeby się chowało za prawą krawędzią, czyli żeby było przylepione
    > do lewej strony - np. tak: background-position: (top|bottom|...) left;

    Miałem chwilowe zaciemnienie, ustawiłem właśnie pozycje na left i efekt był ten sam,
    ale nie
    pomyślałem że powodem tego może byc skrypt js który powoduje przewijanie tła - on
    usuwa
    background-position z CSS i wstawia własne, spróboje go zmodyfikowac - dzięki