  • 1. Data: 2009-12-06 17:16:28
    Temat: [CSS] background: bottom
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Witam
    Nie wiem dlaczego, ale gdy w css ustawiam dla body
    background: bottom (repeat tez jest, ale nie jest wazny w kontekscie
    pytania)
    grafika nie ucieka na sam dol tylko "troche" niz np. top i menu. Macie
    moze pomysl? Ewentualnie, czy mozna za pomoca ogolnego diva schowanego
    "za strona" zrobic tlo?
    Wiem, ze tlumaczenie troche niejasne i nie podalem nawet zrodla
    strony, ale moze jednak komus przychodzi do glowy w czym lezy problem?

  • 2. Data: 2009-12-06 17:26:17
    Temat: Re: [CSS] background: bottom
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    docxxx pisze:
> [...]
    > Wiem, ze tlumaczenie troche niejasne i nie podalem nawet zrodla
    > strony, ale moze jednak komus przychodzi do glowy w czym lezy problem?

    Spróbój ustawić wysokośc body na 100%

    body { height: 100%; }

    --
    www.blog.vcore.pl o Blog prywatny

    www.webprogress.com.pl o WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

  • 3. Data: 2009-12-06 17:30:21
    Temat: Re: background: bottom
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Chcialem uproscic i nie napisalem, ze oczywiscie url('obrazek') tez
    jest. Sciezka jest ok. Chodzi o dzialanie. Obrazek nie znajduje sie na
    dole, ale w pewnej odleglosci od gory. Najlepsze jest to, ze jak dam
    repeat-y to tlo jest poprawnie powtarzane.

  • 4. Data: 2009-12-06 17:34:24
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Z height: 100% nie dziala.
    Z kolei jak dam w html bottom to jest dobrze. Dlaczego?

  • 5. Data: 2009-12-06 18:04:38
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    docxxx pisze:
    > Z height: 100% nie dziala.
    > Z kolei jak dam w html bottom to jest dobrze. Dlaczego?

    bo body mieści się w html, a wysokość body jest taka jaka jest wysokośc treści - jak
    definiujesz
    styl to najlepiej w ten sposób:

    body, html { właściwość: wartość; }